غایب بزرگ منچستر یونایتد در فینال جام اتحادیه انگلیس

حضور وین رونی، کاپیتان و مهاجم تیم فوتبال منچستریونایتد در فینال جام اتحادیه فوتبال انگلیس در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است چون او تحت یک عمل جراحی اورژانسی قرار گرفته است.

شیاطین سرخ در فینال جام اتحادیه فوتبال انگلیس باید به مصاف ساوتهمپتون بروند، اما رونی به دلیل مشکلی که برای یکی از دندان‌هایش به وجود آمد، مشکلی که او را مجبور کرد تحت یک عمل جراحی قرار بگیرد، ممکن است این بازی حساس را از دست بدهد.

ژوزه مورینیو، سرمربی من‌یونایتد اعلام کرده که کاپیتان 31 ساله تیمش روز گذشته (دوشنبه) تحت عمل جراحی قرار گرفته است و بعید نیست که او به این دلیل نتواند برابر قدیس‌ها به میدان برود. این در حالیست که رونی در این فصل زیر سایه همتای سوئدی‌اش زلاتان ابراهیموویچ قرار گرفته است که بهترین گلزن شیاطین سرخ بوده است.

مورینیو در پاسخ به این سؤال که آیا رونی یکشنبه هفته آینده می‌تواند در ورزشگاه ومبلی به میدان برود، اظهار داشت: من از وضعیت رونی برای این بازی مطمئن نیستم.

علاوه بر رونی، امکان دارد که فیل جونز و مایکل کریک هم به فینال جام اتحادیه فوتبال انگلیس نرسند، دیداری که اولین فرصت مورینیو کسب جام در اولین فصل مربیگری‌اش در اولدترافورد است.