اظهارات پنجعلی درباره اخراج دو بازیکن پرسپولیس

محمد پنجعلی در رابطه با تصمیم برانکو برای اخراج رامین رضاییان و علی علیپور از اردوی پرسپولیس اظهار داشت: «این تصمیمی است که کادرفنی گرفته و حتما لزومی داشته که چنین حرکتی انجام شده است. ما نمی توانیم قضاوتی داشته باشیم.»

وی افزود: «نمی دانم چه اتفاقی دقیقا رخ داده است. البته تیم هم در این شرایط لطمه می خورد چون بازیکنان باید مطیع کادرفنی باشند. فوتبال حرفه ای و روز دنیا همینطور است.»

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: «واقعا این اتفاقات در آستانه چنین بازی مهمی عجیب است. زمان ما هم از این اتفاقات نبود. من یادم نمی آید که 2 بازیکن هم تیمی یکدیگر را زده باشند.»

پنجعلی در پاسخ به این سوال که نمی شد چنین تصمیمی به بعد از بازی آسیایی موکول شود، گفت: «نمی دانم که برانکو می توانست گذشت کند یا خیر. باید دید که اصل ماجرا چیست. دعوایی رخ داده و شاید می شد که آنها را آشتی دهند و یک جریمه سنگین برایشان در نظر می گرفتند.»

وی در پایان با اشاره به بازی فردای پرسپولیس و الوحده خاطرنشان کرد: «پرسپولیس سنگین ترین بازی خود را با الهلال پشت سر گذاشت. واقعا الهلال تیم خوبی بود چون جلوی پرسپولیس که به معنای واقعی یک تیم است، بازی خوبی ارائه داد. من معتقدم که پرسپولیس این مرحله را بالا می رود.»