تصمیم برانکو درباره پست احمدزاده تغییر می کند؟

فرشاد احمدزاده برای اثبات توانایی های خود در پست تخصصی اش و اینکه نشان دهد نباید در سمت چپ دفاع به میدان برود، 90 دقیقه زمان نیاز داشت. شماره 10 قرمزها در دیدار با الوحده یکی از بهترین بازیکنان زمین بود و دودندگی و پرس او در کنار دیگر بازیکنان روی خط دفاع الوحده در بسیاری از دقایق بازی باعث شد تا اماراتی ها نتوانند فوتبال مورد علاقه خود را به نمایش بگذارند.

احمدزاده هر چند در این بازی موفق به گلزنی نشد اما نقش تاثیرگذاری در گل سوم بازی داشت و بارها نیز توانست با حرکت انفرادی خود خط دفاع الوحده را به زحمت بیندازد.

این بازیکن که در دیدار برابر گسترش فولاد و به اجبار به پست دفاع چپ منتقل شد، در آن دیدار با خطای به موقع روی بازیکنان گسترش سبب جلوگیری از گل خوردن تیمش شد و با کارت قرمز داور جریمه شد. چپ پای خوش تکنیک سرخپوشان به همین واسطه در دیدار برابر صبای قم غائب بود، اما در دیدار برابر تراکتورسازی که با نمایش بی نقص پرسپولیس در اکثر دقایق بازی همراه شد برای دومین بار در پست دفاع چپ به بازی گرفته شد. دیدار برابر استقلال تهران اما بدترین تجربه احمدزاده در پست جدیدش بود و بارها آبی پوشان از همان منطقه ایجاد خطر کردند و در نهایت نیز برنده بازی شدند، اما برانکو با توجه به نداشتن بازیکن مطمئن در سمت چپ باز هم در دیدار برابر سپاهان و الهلال از این بازیکن در پست دفاع چپ بهره برد؛ تصمیمی که به عقیده بسیاری از کارشناسان ادامه دادن آن باعث ضربه خوردن خط دفاعی پرسپولیس و این بازیکن می شود.

در نهایت برانکو باز هم با توجه به کمبود بازیکن و اخراج رضاییان از اردوی تیم، احمدزاده را به خط میانی بازگرداند و این بازیکن یکی از نمایش های خوب خود در طول فصل را مقابل الوحده امارات به نمایش گذاشت. با این وصف باید ببینیم در ادامه تصمیم سرمربی کروات پرسپولیس در مورد این بازیکن ریزنقش و تکنیکی چیست.