نگرانی پیشکسوت پرسپولیس از نیمکت سرخ پوشان

حسین عبدی در خصوص دیدار تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر مقابل نفت تهران اظهار داشت: همه تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کردند، خسته هستند. پرسپولیس هم از این موضوع مستثنی نیست ولی مسئله نگران‌کننده نبود بازیکنان کلیدی برانکو است.

وی ادامه داد: نفت با هدایت علی دایی قدرتمندتر شده است و پرسپولیس باید روند قبلی خود را در دیدار مقابل نفت هم حفظ کند تا بتواند نتیجه بگیرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اخراج رامین رضاییان و علی علیپور از اردوی پرسپولیس تأکید کرد: من نمی‌دانم در اردوی پرسپولیس چه گذشته است ولی برانکو قطعاً اتفاقی را مشاهده کرده که در این وضعیت بد نیمکت پرسپولیس، این 2 بازیکن مهمش را اخراج کرده است.

عبدی ادامه داد: نبود این 2 بازیکن و محرومیت چند بازیکن دیگر برای پرسپولیس نگران‌کننده است ولی این اتفاق فرصتی برای بازیکنانی است که خیلی کم به میدان رفته‌اند. آنها می‌توانند خودشان را نشان دهند و شاید از بین این بازیکنان پدیده‌ای رو شود.

وی در رابطه با صعود پرسپولیس از گروهش در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: پرسپولیس در مسابقات آسیایی خیلی خوب ظاهر شد و قطعاً می‌تواند از گروهش به مرحله بعدی صعود کند.