نماینده مجلس: کی‌روش باید تکلیف خودش را با  فوتبال مشخص کند

همایون یوسفی  با اشاره به حواشی به وجود آمده پیرامون تیم ملی فوتبال توسط سرمربی پرتغالی کشورمان، گفت: کارلوس کی‌روش باید تکلیف خودش را با عرصه فوتبال مشخص کند زیرا بروز حاشیه، مشکلات متعددی را در آستانه بازی‌های مقدماتی جام جهانی برای تیم ملی رقم می‌زند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تیم ملی در شرایط حساس و در آستانه برگزاری بازی‌های انتخابی جام جهانی روسیه قرار دارد، تصریح کرد: فدراسیون فوتبال نیز باید نسبت به رفع مشکلات و تعیین تکلیف وی اقدام کند.

وی ادامه داد: برگزاری جلسه در وزارت ورزش و جوانان در خصوص بررسی مشکلات و رفع حواشی پیرامون تیم ملی فوتبال که توسط سرمربی پرتغالی کشورمان بوجود آمده شأن این وزارتخانه را نیز کاهش می‌‎دهد.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه تیم ملی فوتبال جایگاه ویژه‌ای در ورزش کشور دارد از این رو نیاز است مسئولان مسائل آن را با حساسیت بیشتر و پیش از رسانه‌ای شدن برطرف کنند، اظهار کرد: امتیازات زیادی به کارلوس کی‌روش ارائه شده که وی تیم ملی را کنار نمی‌گذارد زیرا در غیر این صورت حتما از تیم ملی جدا می‌شد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی از حواشی بوجود آمده از سوی کی‌روش، به خانه ملت خاطرنشان کرد: به عنوان مثال اظهارنظر اخیر سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان و گفت‌وگو با رسانه‌های خارجی مبنی بر اینکه تیم ملی ایران تمریناتش را در زمینی به مساحت ۶۰ متر برگزار می‌کند به دور از اخلاق حرفه‌ای در عرصه ورزش است.