راموس اظهاراتش را درباره رونالدو تکذیب کرد

رئال‌ مادرید در حالی توانست ایبار را چهار بر یک شکست بدهد که خیلی از بازیکنان اصلی از جمله کریستیانو رونالدو و گرت بیل را در اختیار نداشت. ستاره‌های رئال‌ مادرید قبل از این بازی جلسه‌ای داشتند تا از نظر روحی خودشان را برای بازی با ایبار آماده کنند و تساوی سه بر سه برابر لاس پالاماس را به دست فراموشی بسپارند.

سرخیو راموس بعد از بازی با ایبار گفت‌: جلسه ما کاملا طبیعی بود. هر زمان در رئال در مقطع حساسی نتیجه‌ نگیریم، بازیکنان جلسه‌ای باهم دارند. این بار نیز به همین خاطر تصمیم گرفتیم دور هم جمع شویم. آنچه که در اخبار می‌شنوید، دروغ است. هیچ وقت به رونالدو نگفتم نباید به خاطر رکورد گلزنی خودش در زمین بدود. باید متحد باشیم.

رئال‌ مادرید موفق شد با درخشش کریم بنزما که دو گل به ثمر رساند، به همراه گل‌های خامس رودریگس و مارکو آسنسیو، چهار بر یک ایبار را شکست بدهد. راموس در پایان گفت‌: سه امتیاز مهم در راه رسیدن به قهرمانی را کسب کردیم و به هدفمان نزدیک‌تر شدیم. با وجود اینکه بدون رونالدو و بیل بازی می‌کردیم، نمایش خیلی خوبی از خود نشان دادیم و خوشبختانه به آنچه که هم می‌خواستیم دست پیدا کردیم. بازی برابر ایبار برای ما آسان نبود. خیلی دویدیم. فوتبال فیزیکی را شاهد بودیم. طبیعی است که از کسب این نتیجه‌ خوشحال باشیم.

رئال‌ مادرید حالا به ایتالیا سفر خواهد کرد تا از پس فردا (سه‌شنبه) در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر ناپولی به میدان برود. رئال‌ مادرید در بازی رفت سه بر یک تیم ایتالیایی را شکست داده بود.