واکنش خداداد عزیزی به تساوی سیاه جامگان با استقلال

خداداد عزیزی در خصوص اینکه آیا دیدار سیاه‌جامگان با استقلال را تماشا کرده است یا خیر،‌گفت:‌حقیقتا بازی را تماشا نکردم چون جایی بودم.

وی در خصوص اینکه اکبر میثاقیان اعلام کرد در گرفتن این امتیاز خداداد عزیزی و کادر فنی سابق تاثیرگذار بودند، گفت: تیم ما تیم خوبی بود و فکر می‌کنم از لحاظ فنی نسبت به تیم‌های پایین جدول عملکرد قابل قبولی داشت. به نظرم نفرات سیاه‌جامگان از تیم‌های دیگر پایین جدول بهتر هستند ولی همانطور که بارها اشاره کردم مشکلات اجازه نمی‌داد ما نتیجه بگیریم.

سرمربی سابق سیاه‌جامگان تأکید کرد: در بازی با استقلال و پرسپولیس بازیکنان معمولاً مشکلات یادشان می‌رود و آنها می‌دانند که در طول سال در 4-3 بازی مورد توجه قرار می‌گیرند. طبیعی بود که دیروز تلاشی مضاعف انجام دهند و در بازی که پخش مستقیم می‌شود، تلاش زیادی کنند. به نظر من تیم، تیم خوبی است و خوب صاحب موقعیت می‌شود و اگر خدای‌ناکرده بحث سقوط باشد، سیاه‌جامگان مستحق آن نیست.

عزیزی در ادامه افزود: زمانی که من در تیم حضور داشتم، واقعاً خوب بازی می‌کردیم و به گفته خود بازیکنان تمرکز نداشتند، من تیم را لایق سقوط نمی‌دانم و فکر می‌کنم اگر هم کاری انجام داده باشیم، همان‌زمان که مقابل تیم‌های بالای جدول خوب فوتبال بازی کردیم، نتیجه‌اش را گرفتیم.

وی در پایان گفت: اگر روز گذشته سیاه‌جامگان استقلال را می‌برد توانایی‌اش را داشت چون من این موضوع را مقابل تراکتورسازی به چشم خود دیدم و همان زمان که با این تیم بازی کردیم می‌توانستیم تیم دوم جدول را به راحتی شکست دهیم.