امیدواری نامجو مطلق به قهرمانی استقلال در لیگ

مجید نامجومطلق در خصوص وضعیت تیم فوتبال استقلال در آستانه دیدار مقابل تیم سایپا اظهار داشت: روند استقلال خیلی خوب شده و نتیجه‌های خوبی در لیگ برتر کسب کرده است. در آسیا توانست نمایش خوبی از خودش نشان دهد و با 3 امتیاز به ایران برگردد.

وی ادامه داد: بازیکنان استقلال خسته هستند و در واقع این خستگی روند بازی استقلال را مختل کرده که باعث شد در دیدار مقابل تیم سیاه‌جامگانی که در قعر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد با نتیجه مساوی از زمین خارج شود.

پیشکسوت تیم استقلال تاکید کرد: در بازی پیش‌روی استقلال که مقابل سایپا قرار می‌گیرد، اوضاع فرق می‌کند. بازیکنان استقلال جوان و با انگیزه هستند که با نتیجه غیرقابل قبولی که در دیدار مقابل سیاه‌جامگان کسب کرده‌اند، تمام تلاششان دریافت 3 امتیاز مقابل سایپا است.

نامجومطلق در مورد شانس قهرمانی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: هرچند که الان صحبت کردن در مورد قهرمانی سخت است، ولی استقلال برای اضافه کردن یک ستاره دیگر شانس خیلی خیلی کمی دارد.

وی ادامه داد: تیم‌های عربستانی در سال‌های قبل خیلی محکم و قدرتمند ظاهر می‌شدند که امسال این‌طور نیست ولی تیم‌های شرق آسیا هنوز آن دوندگی و سرعت‌عمل خود را دارند که به‌نظر من استقلال نمی‌تواند از سد این تیم‌ها بگذرد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد تیم قهرمان این فصل لیگ برتر خاطرنشان کرد: اول از همه باید بگویم که رسیدن به جایگاه پرسپولیس سخت و تقریبا غیرممکن است ولی در فوتبال هیچ‌چیز قابل پیش‌بینی نیست و من امیدوارم استقلال قهرمان شود.