انتقاد اسطوره چلسی از پوگبا

گلزن‌ترین هافبک تاریخ لیگ برتر با انتقاد از نمایش پل پوگبا در این فصل تصریح کرد: او باید بهتر از این‌ها عمل کند تا انتظارات را بر آورده کند.

پل پوگبا در نقل‌ و انتقالات تابستانی توانست به عنوان گران‌ترین خرید تاریخ از یوونتوس جدا و به یونایتد باز گردد.

او در ابتدای فصل بازی‌های ضعیفی از خود نشان داد، ولی رفته رفته بهتر شد و توانسته پیشرفت زیادی نسبت به قبل داشته باشد. با این حال فرانک لمپارد معتقد است که این بازیکن باید بیش از این‌ها پیشرفت داشته باشد.

فرانک لمپارد با 177 گل گلزن‌ترین هافبک لیگ برتر محسوب می‌شود. او درباره حضور پوگبا در منچستریونایتد، گفت‌: یونایتد با 90 میلیون پوند بازیکنی را به خدمت گرفت که همه انتظار دارند که در همه بازی‌ها بدرخشد. من پوگبا را بازیکنی با استعداد می‌دانم که دارای توانایی زیادی است و علاوه بر این قوی است و بازیکن سریع و با هوشی نیز محسوب می‌شود. اما وقتی شما با 90 میلیون پوند به تیمی می‌روید و برچسب گران قیمت‌ترین بازیکن تاریخ را روی شما می‌زنند باید توقع تحلیل بیش‌تری داشته باشید. پوگبا نباید ناراحت شود که مدام مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد. اگر یونایتد با پوگبا موفق نشود یک مشکل 90 میلیون پوندی وجود داشته است.

لمپارد ادامه‌ داد: وقتی بازی‌های پوگبا را در حال‌ حاضر نگاه می‌کنید از خودتان سوال می کنید که بهترین پست برای او کدام پست است، او چه نوع بازیکنی است؟ در زمین چه کار می‌خواهد انجام دهد؟ من فکر می‌کنم پوگبا در چنین وضعیتی قرار گرفته است و ‌دقیقا نمی‌دانم می‌خواهد چه کار کند و در چه پستی قرار دارد. البته او بازیکنی جوان است و جای پیشرفت دارد و می‌تواند حتی آن قدر پیشرفت کند که به تنهایی سرنوشت یک بازی را تغییر دهد.

ستاره پیشین چلسی در پایان گفت‌: وقتی باشگاه مثل یونایتد 90 میلیون پوند صرف یک بازیکن می‌کند همه هواداران این تیم انتظار دارند که نتیجه‌ این خرج زیاد را ببینند. ما باید به پوگبا زمان بدهیم و فصل آینده را بیش‌تر ارزیابی کنیم و ببینیم که او پیشرفتی داشته است یا خیر؟ او با انتقال 90 میلیون پوندی باید بهترین هافبک لیگ برتر باشد و من فکر نمی‌کنم او در حال‌ حاضر چنین شرایطی داشته باشد.

پل پوگبا به همراه  کاروان منچستریونایتد برای دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا به روستوف خواهند رفت تا در ورزشگاه المپیا برابر تیم روستوف قرار گیرد. آن‌ها هم‌چنین باید هفته‌ آینده با چلسی در یک چهارم نهایی جام حذفی دیدار کنند و بلافاصله خودشان را برای بازی برگشت با روستوف در لیگ اروپا آماده کنند. سه دیداری که اهمیت زیادی برای یونایتد خواهد داشت.