پاسخ زمانی به اعتصاب بازیکنان استقلال

حسن زمانی در واکنش به تصمیم بازیکنان استقلال برای تمرین نکردن تا موقعی که وی در هیات مدیره هست گفت: طبق گزارشی که ذیحسابی باشگاه ارائه کرده است بازیکنان استقلال طبق قرارداد مبالغ توافق شده را دریافت کرده اند. 

وی ادامه داد: برخی بازیکنان پنجاه درصد قراردادشان را گرفته اند و تعدادی از این افراد حتی بیش از پنجاه درصد از قراردادشان را گرفته اند. باشگاه باید دیگر چکار می کرد. این اولین دوره لیگ است که باشگاه به تعهداتش عمل کرده است. به هیچ عنوان تعطیلی تمرینات مورد قبول نیست.

زمانی ادامه داد: من فکر می کنم که شاید مسئله به خاطر لطمه زدن به استقلال است. بازیکن باید طبق مفاد قراردادش عمل کند. اگر طلبی دارد که در قرارداد پیش بینی شده است و روال پیگیری آن مشخص است. اگر قرار باشد تمرینات را تعطیل کنند و از این راه وارد شوند که دیگر سنگ روی سنگ بند نیم شود.

این عضو هیات مدیره استقلال خاطرنشان کرد: قبلا هم گفتم بازیکنان به هیچ عنوان برای قرارداد امسال شان از باشگاه طلبکار نیستند. الان باشگاه باید از بازیکنان طلبکار باشد. اینها می خواهند شیرینی پیروزی آسیایی را به کام هواداران تلخ کنند. این عواملی که پشت پرده هستند می خواهند آرامش استقلال را برهم بزنند.

زمانی ادامه داد: مسائل خانوادگی را نباید بیرون درز پیدا می کرد. ما جلسه خصوصی با بازیکنان داشتیم. مدیرعامل قول داد که در اولین فرصت علاوه بر مواردی که گرفته اید مبالغ دیگری را به شما پرداخت می کنیم. قرار شد بازیکنان به کارشان ادامه بدهند تا مدیرعامل به قولش عمل کند.