پیام جادوگر به هواداران

در پی درخواست کمک مدیران باشگاه پرسپولیس از هواداران برای کمک مالی جهت برطرف کردن بحران های مالی پیش رو به خاطر شکایت های متعدد در مجامع قضایی فیفا علی کریمی ستاره سال های نه چندان دور این باشگاه نیز به حمایت از مدیریت فعلی پرداخت و در پیامی طعنه آور برای مدیران قبلی باشگاه از هواداران خواست تا کمک کنند تا پرسپولیس با بحران جدیدی روبرو نشود.

 

در متن پیام علی کریمی آمده است:«از هواداراى عزیز و همیشگى ، آنهایى که توانایى مالى دارند خواهش می کنم در حد توانشان کمک کنند و مثل همیشه از تیم شان حمایت کنند ، آن هوادارانى که شرایط کمک ندارند ، خواهشاً براى تیم دعا کنند که این مشکل بزرگ حل بشود. به امید روزى که مدیرانى سر کار نیایند که جز بدهى و دردسر براى تیم ، کار دیگه اى انجام نداده باشند و مدیر بعدى این بار را به دوش بکشد!».

 

پیامی طعنه آور برای مدیران قبلی باشگاه که بدهی های میلیاردی به خاطر قراردادهای غیر حرفه ای با مربیان و بازیکنان خارجی برای پرسپولیس به ارمغان آوردند و حمایتی از مدیران فعلی باشگاه که با انتشار بدهی های موجود خواستار کمک از سوی هواداران برای پرداخت 19 میلیارد بدهی شدند.

 

در گزارشی که طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس منتشر کرده 8 میلیارد بدهی به ژوزه پرتغالی تایید شد که بنا به قرائن و شواهد موجود ظرف روزهای آتی حکمش از سوی مجامع قضایی بین المللی اعلام خواهد شد ضمن این که این باشگاه 3 میلیارد هم به بازیکنانی همچون نیلسون، تادئو، پانادیچ و ... دارد که با 8 میلیارد بدهی به مجموعه بازیکنان فعلی در مجموع رقمی سرسام آور و 19 میلیاردی روی دست باشگاه گذاشته است.