سروش از اول هم پرسپولیسی بود

بختیار رحمانی در رابطه با تساوی روز گذشته فولاد خوزستان و تراکتورسازی اظهار داشت: در مجموع بازی خوبی بود اما برای هر 2 تیم سخت بود. هم ما و هم تراکتورسازی به 3 امتیاز احتیاج داشتیم. خیلی تلاش کردیم و در میانه زمین جنگیدیم اما در اخر بازی مساوی شد. البته فکر می کنم عادلانه بود اما با این حال ما در نیمه دوم بعد از 10 نفر شدن حریف می توانستیم برنده باشیم.

با سرمربی تراکتورسازی مشکلی نداشتم

من در ابتدای بازی سمت قلعه نویی رفتم چون او مربی سال گذشته من بود. من هیچ مشکلی با قلعه نویی نداشتم و امیرخان خودش هم می داند که چقدر به او علاقه دارم. کارنامه قلعه نویی نشان می دهد که چه مربی است. او به من خیلی در تبریز کمک کرد و از او تشکر می کنم. همواره قلعه نویی برخورد خوبی با من داشته است، چه زمانی که شاگردش بودم و چه الان که در تیم دیگری هستم.

قلعه نویی شفاف است

شما دیدید که قلعه نویی هر جا می رود، خوب نتیجه می گیرد. من در تراکتورسازی که بودم، دیدم که چقدر شفاف است و به نفع تیم کار می کند. تراکتورسازی هواداران خیلی خوبی دارد و مطمئنا قدر امیرخان را می دانند.

برابر تراکتورسازی انگیزه داشتم

انگیزه برای رویارویی با تراکتورسازی به عنوان تیم سابقم داشتم اما در تمام بازیها انگیزه من برای رسیدن به موفقیت بالاست. بازی سنگینی بود و می توانستیم بهتر از این هم باشیم.

ساسان بازهم گل می زند

ساسان انصاری آقای گل لیگ بوده و هست. ما همه دوست داریم او گل بزند. اول از همه بردن تیم مهم است. شما شک نکنید که هر کسی دلش با تیم باشد، گل می زند و موفق می شود. من هم اطمینان دارم که ساسان انصاری با این عملکرد خوب می تواند موفق باشد. همه ما دوست داریم ساسان گلزنی کند و من کاری ندارم که مهدی طارمی به او رسیده یا خیر. انشاالله در بازی های آینده بازهم به روند خوب گلزنی اش برمی گردد.

نگفتم از منصوریان ناراحتم

چند روز قبل یک مصاحبه از من در یکی از روزنامه ها چاپ شده بود که صحبت های من تحریف شده بود. من گفته بودم مشکلی با منصوریان نداشتم و خودم بیرون آمدم اما یکسری مسائل ناراحت کننده بود. هیچ وقت نگفتم از دست منصوریان ناراحت هستم.

باید به جوانان استقلال اعتماد می شد

کیفیت بازیکنانی که در نیم فصل اول بودند، بد نبود اما در نیم فصل دوم واقعا عملکرد استقلال بهتر شده است. به هر شکلی که شده، استقلال نتیجه اش را می گیرد. کیفیت بازیکنان هم خوب است و این بازیکنان جوان اگر بیشتر به آنها اعتماد به نفس می دادند، از اول فصل هم خوب بودند. البته استقلال دنبال یکسری بازیکن بود که نتوانست آنها را بگیرد.

به عقب برگردم، بازهم استقلال را انتخاب می کنم

اول فصل من با شوق و ذوق زیادی استقلال را انتخاب کردم و حداقل این موضوع را رسانه ها می دانند. اگر بار دیگر به اول فصل برگردم، بازهم استقلال را انتخاب می کنم. اصلا پشیمانی ندارم چون این موارد در فوتبال پیش می آید.

امیدم را برای ملی پوش شدن از دست ندادم

در استقلال شرایط تیم خوب نبود. ما فقط امید ابراهیمی و وریا غفوری را در تیم ملی داشتیم. من یکی از گزینه های اصلی کی روش بودم، قبل از اینکه به استقلال بیایم. بازهم امیدم را از دست نمی دهم اگرچه شرایط خیلی سخت شده است. در استقلال خیلی بازیها را جلو بودیم اما در آخر یا مساوی می کردیم یا می باختیم که همه چیز را خراب می کرد.

 

در استقلال فوتبالم افت کرد

من در استقلال افت کرده بودم اما در فولاد بازهم به روزهای خوب خودم برگشتم. وقتی در تیم بزرگی مثل استقلال هستی و نتیجه نمی گیری، شرایط خیلی سخت است. بهترین تصمیم برای من این بود که نیم فصل بیرون بیایم اما دیگر سعی می کنم به روزهای اوج خودم برگردم.

سروش از اول هم پرسپولیسی بود

سروش رفیعی از اول هم پرسپولیسی بود. بازیکنان پرسپولیس چند سالی است که کنار هم بازی می کنند و شاید هر بازیکنی به جای سروش بود و به پرسپولیس می رفت، در قالب خوب این تیم قرار می گرفت. بازیکنان باتکنیکی کنار سروش هستند و تیم خیلی خوبی پرسپولیس دارد.

سمت منصوریان می روم

در اولین بازی در سال جدید به مصاف استقلال می رویم. من خاطرات خیلی خوبی در استقلال ندارم. تنها خاطره خوب من علاقه و حمایت هواداران بود. حتی در تمرینات از من حمایت می کردند و از انها ممنونم. واقعا تنها خاطره من از استقلال همین است. مطمئن باشید که در ابتدای بازی سمت منصوریان می روم. اگر گل بزنم، فکر نمی کنم شادی گل کنم اما شک نکنید تمام تلاش خود را برای بردن فولاد می کنم.

برای سال بعد تصمیمی نگرفتم

برای سال بعد هنوز تصمیمی نگرفتم. فعلا تمام تمرکزم روی موفقیت  فولاد است. بتوانیم 2، 3 برد بیاوریم شرایطمان خیلی خوب می شود. دیروز هم اگر می بردیم، چند رده بالا می آمدیم اما نشد. بگذارید آخر فصل برسد، بعد تصمیم می گیرم.

شاید کنار سروش بازی کردم!

در اینکه کنار سروش احساس خیلی خوبی دارم، شکی نیست. من نمی توانم بگویم یک روز کنار سروش در پرسپولیس بازی می کنم یا نه. تقدیر است و نمی دانم فردایم چه می شود. فعلا اولویتم فولاد است و پیشنهادات خیلی خوب دیگری هم داشتم اما به خاطر کادر خوب و دوستانم اینجا آمدم.