مهدی رحمتی: از پشت‌پرده‌ها خبر داریم و حرف‌هایمان را فردا می‌زنیم

سیدمهدی رحمتی در نشست خبری قبل از بازی با لوکوموتیو اظهار داشت: در چندین سال گذشته هر وقت در لیگ قهرمانان آسیا بازی کردم با تیم‌های ازبکستانی هم‌گروه شدم. آنها فوتبال فیزیکی و قدرتی انجام می‌دهند و ما هم تیم آنها را به خوبی توسط گروه آنالیز مورد بررسی قرار دادیم و ان‌شائآله قبل از پایان سال یک عیدی خوب به هواداران‌مان بدهیم.

 

وی در پاسخ به این سؤال که توصیه‌اش به هواداران استقلال چیست، گفت: توصیه که نمی‌شود انجام داد چون هواداران استقلال همه چیز را درک می‌کنند اما آنها می‌دانند که ما تغییرات زیادی داشته و تیم‌مان جوان شده و رفته رفته بهتر هم خواهیم شد.

 

رحمتی تأکید کرد:‌ اگر واقعاً عدالت رعایت شود ما الان باید در جایگاه دوم جدول بودیم ولی شش هفته باقی مانده و نیم‌نگاهی به بالای جدول داریم. از هواداران استقلال می‌خواهم توجهی به حواشی نکنند و ما تصمیم گرفته‌ایم قبل از بازی به این مهمی هیچ صحبتی نکنیم و مثل بازی با سایپا محکم و یک دل در کنار کادر فنی از جان بگذاریم. ان‌شاءالله بعد از بازی همه اتفاقات را شرح می‌دهیم و این را هم باید اشاره کنم که ما از همه اتفاقات و مسائل پشت پرده اطلاع داریم و ان‌شاءالله با حمایت 100 هزار نفری فردا به برتری رسیده و سپس بعد از پایان بازی به اتفاق همه بازیکنان حرف‌هایمان را می‌زنیم.