کاپیتان رئال مادرید در بین تاثیرگذارترین های لالیگا

سرخیو راموس یک مدافع است اما گاهی اوقات از یک مهاجم نیز بهتر عمل می‌کند. اولین وظیفه این بازیکن اسپانیایی، کنترل مهاجمان حریف است تا مانع از گلزنی‌شان شود اما او از فرصت‌های کم خود برای گلزنی نیز بهره می‌برد.

کاپیتان رئال‌ مادرید آمار گلزنی‌اش را در این فصل بهتر کرده است. او با حضور در محوطه جریمه، هراس را در دل مدافعان حریف می‌اندازد. مدافعان حریف از او همچون یک مهاجم می‌ترسند. راموس همیشه در لحظات تعیین کننده به کمک رئال‌ مادرید می‌آید. او در دیدار یکشنبه شب برابر رئال بتیس این موضوع را نشان داد. راموس بدون شک بهترین شماره ۹ غیر واقعی لالیگاست.

راموس گل‌های مهمی برای تیمش به ثمر رسانده است که در فینال‌های لیگ قهرمانان اروپا، سوپرجام اروپا و بازی‌های لالیگا بوده است. بازیکن مادرید در این فصل لالیگا هفت گل به ثمر رسانده و توانسته است هشت امتیاز برای تیمش کسب کند. 

تنها کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بالاتر از مدافع اسپانیایی قرار دارند. تاثیرگذاری راموس در تیمش همچون آریتس آدوریس در اتلتیک بیلبائو و آنتوان گریزمان در اتلتیکومادرید بوده است. این مدافع اهل سویا در ۶ بازی لالیگا هفت گل به ثمر رسانده است که پنج گل تعیین کننده بودند. او برابر ویارئال، دپورتیوو لاکرونیا، بارسلونا، مالاگا و رئال بتیس گلزنی کرد و تنها گلش برابر اوساسونا در هفته‌ سوم لالیگا در نتیجه‌ تاثیری نداشت.

در ادامه‌  به بازیکنانی که گل‌هایشان با امتیاز همراه بوده است اشاره می‌شود.

کریستیانو رونالدو ۹

لیونل مسی ۹

سرخیو راموس ۸

آنتوان گریزمان ۸

آریتس آدوریس ۸

رائول گارسیا ۷

پدرو لئون ۷

خراردو ۶

لویس سوارس ۵

مرکادو ۵