تاج: کی روش تمام بازیهای لیگ و جام باشگاهها را رصد می کند

مهدی تاج در آخرین جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با اشاره به شرایط مطلوب حاکم بر تیم‌ ‌ملی قبل از بازی با قطر ، گفت‌:  سرمربی تیم‌ ‌ملی  با توجه به  شرایط مطلوب تیم ملی تمام بازی‌های  لیگ و باشگاه‌های  آسیا را تا آخرین روز زیر نظر داشته و لیست خود را برهمین اساس اعلام خواهد کرد.

 

وی در  ادامه‌  بیان‌ کرد: سال 95 سال همراه با موفقیت برای تیم‌های ‌ملی در همه رده‌ها بود و کسب مجوز حضور در جام جهانی برای جوانان، نوجوانان و راهیابی تیم‌ ‌ملی فوتبال ساحلی به جام جهانی باهاما با کسب قهرمانی آسیا، کسب موفقیت فوتسال و عنوان سومی جهان و دیگر موفقیت‌ها حاصل تلاش کار گروهی هیات رئیسه، کمیته‌ها، دپارتمان و عوامل اجرایی فدراسیون بوده است.

رئیس فدراسیون فوتبال به برگزاری لیگ‌های موفق در سال 95 اشاره و خاطر نشان کرد: برگزاری لیگ‌های مختلف با کیفیت، نظم، مدیریت مطلوب فوتسال، بانوان و ساحلی برگزار شد که باید از عوامل اجرایی لیگ‌ها و کمیته‌های مربوطه تقدیر و تشکر کرد.

تاج به تلاش کمیته داوری در جوانگرایی اشاره کرد و یادآور شد: همکاری خوبی در این فصل بین رئیس کمیته داوران و دپارتمان داوری وجود دارد و توجه کردن به آموزش، ضابطه مند شدن در جوانگرایی در بخش داوری کار خوبی آغاز شده است و باید بر افزایش توجهات و دقت نظر خود را افزایش دهند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در هیات‌های استانی در سال جاری انتخابات خوبی برگزار کرده و بر همین اساس نیز به روسای هیات هم تاکید داشته‌ایم در کادر اجرایی و عوامل اجرایی خود به جوانگرایی توجه و برنامه‌های خود را بازنگری کنند.