دژاگه شایعه مصدومیتش را رد کرد

پس از مصدومیت کشاله ران پای دژاگه ،شایعات از غیبت او در بازی قطر حکایت داشت. هفته گذشته بود که خبر رسید اشکان به بازی می‌رسد و این شایعات صحت ندارد. روز گذشته هم این خبر از سوی پزشکان تیم ملی تأیید شد. حالا خود اشکان هم این خبر را تأیید می‌کند و می‌گوید مشکلی برای همراهی تیم ملی ندارد. دژاگه در این باره می‌گوید: «شرایطم خیلی خوب است. مشکلی برای تمرین ندارم. با پزشکان باشگاه هم در این باره حرف زده‌ام. تا روز مسابقه کاملاً آماده خواهم شد. می‌توانم مقابل قطر بازی کنم. البته اگر کادر فنی صلاح بداند و به من فرصت بازی برسد.» 

اشکان بازی‌های فروردین تیم ملی را بسیار سخت توصیف می‌کند و در این باره توضیح می‌دهد: «شک نداشته باشید دیدار با قطر و چین از سخت‌ترین بازی‌های ما در مرحله نهایی هستند. اطلاعاتی که گرفته‌ایم نشان می‌دهد هر دو تیم در بهترین شرایط خودشان قرار دارند ولی ما هم شرایط خوبی داریم. در تیم ملی همه برای بردن یکدل هستند. می‌خواهیم ببریم و به جام جهانی‌ نزدیک‌تر شویم. ان‌شا‌ءا... برای دومین بار متوالی به جام جهانی‌ صعود می‌کنیم.» 
و اما بازی با قطر برای اشکان یادآور چیست؟ چیزی که ایرانی‌ها اکثراً آن را به خاطر دارند: «خب دو گلی که در اولین بازی ملی‌ام به این تیم زدم. در نخستین روزهایی که به ایران آمدم، با قطر بازی داشتیم. هیچ‌وقت آن بازی و گل‌هایی که زدم از یادم نمی‌رود.» اشکان مکثی می‌کند و حرف‌های خود را این‌طور تمام می‌کند: «ما به جام جهانی‌ نرفته‌ایم. هنوز بازی‌های مهمی داریم. نباید غفلت کنیم که این بزرگترین اشتباه است.»