کیمیای تکواندو خبر خداحافظی اش را تکذیب کرد
کیمیا علیزاده بیان کرد: از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شدم و اواخر مهر ماه پایم را عمل کردم و خداروشکر شرایطم برای حضور در تیم ملی تکواندو مساعد است.
وی درباره خداحافظی از دنیای حرفه ای ورزش افزود: تصمیم به خداحافظی ندارم و یک چنین صحبتی هم نکردم و نمی دانم که چرا این خبر منتشر شده است و این موضوع از سوی من مورد تائید نیست، تا زمانی که به اهدافم نرسم در تکواندو می مانم.
دارنده مدال برنز المپیک ادامه داد: حدود یک ماه است که اردوهای تیم ملی بانوان آغاز شده و من نیز از هفته گذشته زیر نظر کادر فنی تمرینات پرشکی خود را شروع کردم و تلاشم این است که در رقابت های کشورهای اسلامی و کره جنوبی نتیجه لازم را کسب کنم.
وی در مورد حضور در مسابقات کشورهای اسلامی عنوان کرد: به همراه تیم در این رقابت ها شرکت می کنم و در اردوها تلاشم را برای افزایش آمادگیم انجام می دهم اما در صورت صلاحدید کادر فنی مبارزه می کنم و این موضوع بستگی به میزان آمادگی جسمانی من دارد.
علیزاده درباره مسابقات انتخابی تیم ملی بیان کرد: بعد از اینکه مرحله اول انتخابی تیم ملی برگزار شد 20 تکواندوکار به اردو دعوت شدند و پس یک دوره برگزاری اردو امروز مرحله دوم در فدراسیون انجام می شود تا ترکیب تیم ملی برای رقابت های کشورهای اسلامی و شاید مسابقات جهانی کره جنوبی قطعی شود.
وی تصریح کرد: امروز نفرات خیلی خوبی در حال مبارزه کردن هستند و امیدوارم تکواندوکارانی که می مانند رقابت های طلایی را در مسابقات پیشرو برای تیم ملی رقم بزنند.
دارنده مدال برنز المپیک ریو در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم سال جدید سال خوب و پر از آرامش و دلخوشی برای تمام مردم ایران باشد و از هموطنانم می خواهم برای موفقیت تکواندوکاران و تمام وررشکاران در سال جدید دعا کنند.