کری خوانی قطری‌ها برای پیروزی برابر ایران + عکس

 روزنامه الشرق قطر در تحلیلی با عنوان yes we can (بله ما می توانیم) نوشته است: قطر پنجشنبه شب هفته جاری دیدار دشواری برابر ایران پیش‌رو دارد و برای احیای امید صعود به جام‌جهانی 2018 روسیه نیازمند پیروزی و کسب هر 3 امتیاز است.

الشرق در ادامه این تحلیل خود آورده است: هر نتیجه‌ای به غیر از پیروزی برابر ایران می‌تواند شانس قطر را برای رقابت بر سر بلیت جام‌جهانی با سایر تیم‌های حاضر در گروه A شامل ازبکستان، کره‌جنوبی، سوریه و چین کم کند. به همین خاطر قطر در این دیدار محکوم به پیروزی است. هر چند حریف با 11 امتیاز صدرنشین است اما اعتماد به نفس زیادی میان شاگردان فوساتی وجود دارد.

این روزنامه قطر سپس با اشاره به نتایج دیدارهای پیشین ایران و قطر در مقدماتی جام‌جهانی 2014 برزیل که با 3 تساوی و یک پیروزی برای ایران پایان یافت از امیدواری زیاد برای کسب نتیجه موردنظر در بازی پنجشنبه شب خبر داد.

الشرق همچنین درباره تمرین شب گذشته تیم ملی فوتبال قطر با حضور تمامی بازیکنان در ورزشگاه نوشت: تیم ملی قطر در 48 ساعت باقی‌مانده تا دیدار برابر ایران از آمادگی خوب روانی و فنی برخوردار است و بازیکنان با تمام قدرت تمرین می‌کنند.

تیم‌های ملی فوتبال قطر و ایران ساعت 20:30 پنجشنبه هفته جاری در هفته اول دور برگشت گروه A مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه در ورزشگاه السد دوحه به مصاف هم می‌روند. در این گروه ایران با 11 امتیاز صدرنشین است و قطر 4 امتیازی رتبه پنجم جدول رده‌بندی در اختیار دارد.