جهانبخش: نشان دادیم حرف‌مان را در زمین می‌زنیم

 علیرضا جهانبخش بعد از پیروزی تیم ملی ایران مقابل قطر در خصوص عدم نتیجه‌گیری رقبای ایران اظهار داشت: ما قبل از بازی متوجه نتایج کره جنوبی و ازبکستان شدیم و می‌دانستیم که این نتایج برای ما و در گروه‌مان خیلی مهم خواهد بود، با توجه به این مسئله رفتیم که مقابل قطر بهترین عملکردمان را داشته باشیم.

وی ادامه داد: می‌دانستیم که بازی خارج از خانه مقابل قطر برای ما سخت خواهد بود، ولی هرچه از بازی گذشت شرایط ما بهتر شد و موقعیت‌های بیشتری نیز داشتیم. اگر قدر فرصت‌های خود را می‌دانستیم می‌توانستیم اختلاف را بیشتر کنیم، اما توپ‌های‌مان متأسفانه وارد دروازه نشد. خدا را شکر که در نهایت توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم و از این بابت خیلی خوشحال هستیم.

هافبک تیم ملی در خصوص جوسازی قبل از بازی قطری‌ها تصریح کرد: من قبل از بازی گفته بودم که جنگ‌های روانی همیشه در فوتبال وجود دارد، اما تأثیری روی تیم ما نخواهد گذاشت. هم کادر فنی و هم بچه‌ها تمرکزشان روی بازی بود تا بتوانیم سه امتیاز را بگیریم. خدا را شکر این اتفاق افتاد و نشان دادیم حرف‌مان را در زمین می‌زنیم. بابت این مسئله نیز خدا را شکر می‌کنیم و تشکر می‌کنیم از ایرانی‌هایی که در ورزشگاه حاضر شدند و حمایت‌مان کردند. همچنین باید از همه کسانی که در ایران ما را دعا کردند تشکر کنیم. ما نیز عیدی خیلی خوبی به هواداران‌مان دادیم.

جهانبخش درباره مصدومیتش از ناحیه پای چپ گفت: این مصدومیت را از قبل از بازی داشتم. خیلی سعی کردم به این بازی برسم، ولی هرچه از زمان مسابقه گذشت با توجه به فشار بالای بازی خستگی‌ام بیشتر می‌شد و فشاری که روی همسترینگم بود باعث شد که درخواست تعویض کنم. خدا را شکر در حال حاضر با تدابیر کادر پزشکی خیلی بهتر هستم و باید ببینم برای دیدار با چین شرایطم چطور خواهد بود.