پیشکسوت فوتبال: کی روش همیشه سورپرایز دارد
محمدرضا مهدوی در مورد دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل چین در مرحله نهایی مسابقات جام جهانی 2018 اظهار داشت: ابتدا باید به ورزش و فوتبال کشورمان تبریک بگویم و امیدوارم به جام جهانی صعود کنیم و آنجا هم خوش بدرخشیم.

وی ادامه داد: چین حریفی است که خوشبختانه یا متأسفانه بازی قبلی‌اش را با پیروزی پشت سر گذاشته است. با توجه به اینکه آنها به امتیاز نیاز دارند برای پیروزی وارد زمین می‌شوند و امیدوارم با تدابیر کی‌روش بتوانیم در این بازی هم به پیروزی برسیم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد استفاده کارلوس کی‌روش از بازیکنان جوان در تیم ملی و حضور مرتضی پورعلی‌گنجی به جای سید جلال حسینی در دیدار مقابل قطر گفت: خیلی خوشحالم که کی‌روش به شایستگی از همه بازیکنان استفاده می‌کند و با توجه به شناختی که از بازیکنان دارد، با حضور آنها هم باز نتیجه می‌گیریم. از آنجایی که پورعلی‌گنجی در لیگ ستارگان قطر بازی می‌کند، شناخت خوبی نسبت به تیم ملی این کشور داشت.

مهدوی خاطرنشان کرد: بازیکنان دیگری هم در تیم ملی هستند که نمایش خوبی دارند و تیم ملی هم در عین اینکه تدافعی کار می‌کند اما در بخش تهاجمی هم با برنامه و خوب است.

وی در پایان، در مورد اینکه چه برنامه‌ای برای بازی مقابل چین مناسب است، گفت: کی‌روش همیشه برای بازی‌های تیم ملی سورپرایزهایی دارد که ما را خوشحال می‌کند. مطمئناً چین برای کسب امتیاز وارد زمین می‌شود و به همین دلیل ما هم با سیستم تهاجمی بازی می‌کنیم.