ونگر به پاری سن ژرمن می رود؟

آرسنال شب گذشته (یکشنبه) در هفته‌ سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در خانه به دیدار منچسترسیتی رفت که این دیدار  با تساوی دو بر دو به پایان رسید تا آرسن ونگر و تیمش دست خالی زمین را ترک نکنند.

آرسنال هم اکنون در رده سوم ششم جدول رده‌بندی قرار گرفته است و کار بسیار سختی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا خواهد داشت. ونگر بعد از تساوی برابر سیتی در نشست خبری گفت‌: قبول دارم در حال‌ حاضر کسب سهمیه قهرمانان اروپا کار دشواری است چون تمام تیم‌ها با کیفیت در بالای جدول قراردارند. پپ گواردیولا (سرمربی منچسترسیتی) قبل از بازی گفته بود کسب سهمیه قهرمانان در انگلیس مثل یک قهرمانی است. با این حال ناامید نخواهیم شد و تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا بتوانیم در جمع چهار تیم نخست قرار بگیریم. برای این کار اولین راه این است که جلو شکست‌های تیم را بگیریم و اعتماد به نفس پیدا کنیم تا به برد برسیم. چهارشنبه بازی سختی برابر وستهام خواهیم داشت که آزمونی دشوار برای تیمم خواهد بود و من امیدوار هستم که بتوانیم سه امتیاز آن بازی را به دست بیاوریم.

سرمربی آرسنال ادامه‌ داد: بازی را خیلی دست‌پاچه شروع کردیم. نظم در تیم ما نبود و سیتی از این ضعف ما استفاده کرد و توانست خیلی زود گلزنی کند. تنها نکته مثبت ما در نیمه نخست برتری ذهنی بود که باعث شد ناامید نشویم و برای رسیدن به گل تلاش کنیم. در مجموع هر چه از زمان بازی گذشت بهتر شدیم و فکر می‌کنم در نیمه دوم اگر کمی دقت می‌کردیم حتی با سه امتیاز زمین بازی را ترک می‌کردیم. این نتیجه‌ را ناامیدکننده نمی‌دانم چون برابر یک تیم بزرگ و پر ستاره قرار گرفته بودیم که نیمکتی قدرتمند نیز در اختیار داشت و با تغییر و تاکتیک موقعیت‌های خوبی برای خود ایجاد می‌کرد.  

سرمربی فرانسوی درباره شایعه حضور در پاری ‌سن‌ ژرمن نیز گفت‌: هیچ تماسی از سوی باشگاه فرانسوی با من برقرار نشده است و به طور رسمی این صحبت‌ها و مذاکرات را تکذیب می‌کنم. درباره آینده‌ام هیچ صحبتی ندارم.