مهاجم یاغی قطری مقابل پرسپولیس به میدان می رود

شکست سنگین 4-1 برابر السد در ال کلاسیکو قطر نه تنها امیدهای تکرار قهرمانی الریانی ها را از بین برد بلکه باعث شد تا این تیم با حاشیه بزرگ روبرو شود آن هم اعتراض شدید سباستین سوریا مهاجم اروگوئه ای الاصل تیم ملی قطر و الریان به تصمیم میشل لادروپ در هنگام تعویض در مصاف با السد بود.

بعد از این اتفاق سرمربی دانمارکی تصمیم به کنار گذاشتن سوریا از تیم گرفت تا جنجال ها در اردوی رقیب پرسپولیس به اوج خود برسد. تصمیمی که به مذاق طرفداران باشگاه قطری خوش نیامد چون آنها با به راه انداختن کمپین بخشش این بازیکن خواستار بازگشت او به تمرینات قبل از سفر به ایران شدند که اتفاقا این کمپین با استقبال گسترده ای نیز روبرو شد تا فشارها به لادروپ و مالکان باشگاه الریان بیشتر شود.

در کار این کمپین روزنامه استاد الدوحه خبر از عذرخواهی رسمی سوریا از لادروپ و باشگاه الریان داد و نوشت:« سوریا با انتشار بیانیه ای ابراز پشیمانی و ناراحتی خود از اتفاقات جدال با السد را نشان داد و این عذرخواهی رسمی باعث شد تا باشگاه الریان از قید تنبیه بیشتر ملی پوش کلیدی خود منصرف و زمینه برای بازگشت او را فراهم کند. البته سوریا در بازی فرداشب با العربی به میدان نخواهد رفت اما با کاروان الریان به ایران می رود تا در مصاف با پرسپولیس حضور داشته باشد».