واکنش عجیب جلالی به اظهارات رئیس دپارتمان داوری

مجید جلالی درباره اینکه حسن کامرانی‌فر، رئیس دپارتمان داوری گفته است که او باید در کمیته انضباطی پاسخگوی اظهاراتش باشد، گفت: من هیچ موضوعی که اشکال داشته باشد مطرح نکردم. صرفاً اشاره کردم که چرا باید برای یک بازی از قبل فضاسازی شود. اگر این حرف‌ را هم نزنیم که کلاً باید خفقان بگیریم. در اصل فدراسیون فوتبال باید از این رفتارها جلوگیری کند.

وی در ادامه افزود: چرا کامرانی‌فر برای اشتباهات داوران تقاضای برگزاری جلسه نمی‌کند؟ همه در حساس‌ترین شرایط هستند و یک اشتباه می‌تواند سرنوشت تیم یا مربی را بالا و پایین کند. نباید به سادگی از اشتباهات داوران گذر کنند. من در طول 35 سال گذشته اشتباهات داوری را به خاطر دارم. از وحدت گرفته تا فولادخوزستان و آن بازی مرحله نیمه‌ نهایی جام حذقی که اشتباه داور همچنان در ذهنم ماندگار است.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص اینکه کامرانی‌فر گفته است صحنه‌ای که اعتقاد به پنالتی دارد، اصلاً پنالتی نبوده است، گفت: صددرصد پنالتی بود. چرا باید داور از صحنه دقیقه 86 بازی به سادگی بگذرد؟ پس از بازی گفتم نمی‌دانم صحنه پنالتی بوده یا نه، اما پس از بازبینی فیلم اعتقاد دارم که پنالتی محرز بوده است.

جلالی در مورد اخراج صادق بارانی به علت درگیری با مهدی طارمی گفت: هر دو کار خوبی نکردند. یکی تحریک کرد و دیگری هم جواب داد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا امیدوار به کسب سهیمه آسیا هست یا نه، گفت: بله، ما به کسب سهمیه امیدواریم.