شهرام محمودی به تیم ملی والیبال برمی گردد؟

تمرینات تیم ملی والیبال ایران از بعد از ظهر امروز برگزار خواهد شد تا استارت این تیم برای لیگ جهانی والیبال در سال 2017 زده شود.

در بین نفرات دعوت شده به تیم ملی، نام شهرام محمودی هم به چشم می‌خورد، بازیکنی که بارها خداحافظی خود را از تیم ملی اعلام کرده و گفته که دیگر در بازی‌های ملی به میدان نخواهد رفت با این وجود کولاکوویچ محمودی را به تیم ملی دعوت کرد و حتی در نشست خبری خود درباره حضور شهرام محمودی در تیم ملی گفت که به این بازیکن احتیاج دارد و امیدوار است وی به تیم ملی برگردد.

برخی منتقدین عقیده دارند کولاکوویچ نباید شهرام محمودی را به تیم ملی دعوت می‌کرد چون پیراهن تیم ملی ارزش بسیاری دارد و بازیکنی که علاقه‌ای به پوشیدن این پیراهن را ندارد را نباید به تیم ملی دعوت کرد. از طرف دیگر این استدلال هم وجود دارد که شهرام محمودی جزو 3 بازیکن برتر والیبال ایران است و عدم حضور او در تیم ملی کاملا به چشم خواهد آمد.

در این میان صحبت‌های امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی والیبال درباره نحوه حضور شهرام محمودی در تیم ملی شائبه‌ها را بیشتر کرد. خوش‌خبر در این بار گفت که شهرام محمودی بدون این که عضو تیم ملی باشد در کنار ما خواهد بود تا روند درمانش توسط پزشکان تیم ملی دنبال شود و هر زمان هم که خودش صلاح دید می‌تواند به تیم ملی دعوت شود.

با توجه به این که یکی از شاخصه‌های فدراسیون والیبال در انتخاب کولاکوویچ، دیسیپلین این مربی بوده انتظار می‌رفت که شهرام محمودی به تیم ملی دعوت نشود اما نه تنها این اتفاق رخ نداد که حضورش در تیم ملی هم به صلاحدید این بازیکن گره خورده است.

هر چند نباید از این نکته غافل شد که هر مربی آرزو دارد بازیکنی با خصوصیات شهرام محمودی را در تیمش داشته باشد، باید دید در نهایت داستان شهرام محمودی و تیم ملی والیبال به کجا ختم خواهد شد و آیا این بازیکن دعوت کولاکوویچ را خواهد پذیرفت یا خیر.