رقیب پرسپولیس شبانه وارد تهران شد

کاروان الریان در حالی شب گذشته وارد تهران شد که در این کاروان قطری ها 20 بازیکن به همراه خود دارند و نزدیک به 15 نفر نیز اعضای کادر فنی و پشتیبانی و مدیریتی را تشکیل می دهند.


قطری ها در حالی وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی شدند که به محض ورود مورد استقبال نماینده رسمی باشگاه پرسپولیس قرار گرفتند. سایت باشگاه الریان در واکنش به این استقبال نوشت:« اعضای کاروان الریان بدون هیچ مشکلی و با کمترین تاخیر با گل های رز در تهران مورد استقبال قرار گرفته و با اسکورت ویژه تا محل هتل شان بدرقه شدند».


سایت الریان همچنین اسامی 20 بازیکن حاضر در تهران را به این شرح اعلام کرد:« تاباتا، ناتان، کاسیرس، ویرا، سباستین سوریا، کو میونگ، گارسیا، محمد جاسر، خالد الزکیبا، مصعب خضر، احمد علاء، محمد علاء، عبدالرحمن الکربی، عبدالمجید عناد، موسى هارون، سعود الهاجری، عمر باری، دانیال جومو، عبدالرحمن الحرازی، وعبدالکریم سالم».


حریف قطری پرسپولیس بعد از استراحت امروز آخرین جلسه تمرینی خود را در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی برگزار خواهد کرد ضمن این که کنفرانس مطبوعاتی برانکو ایوانکوویچ و میشل لادروپ مربیان هر دو تیم ظهر امروز برگزار خواهد شد.