قلعه‌نویی: آقایان برای من جانشین پیدا کردند
24 ساعت بعد از یک بازی پرحاشیه امیر قلعه‌نویی سرمربی تراکتورسازی باز هم همان حرف‌ها را تکرار می‌کند و کماکان مدعی است که گل صبا ایراد داشته وگرنه فوتبال را کنار می‌گذاشت!

قلعه‌نویی در ابتدا درباره صحبت‌های رییس دپارتمان داوری که گفته است قلعه‌نویی سیاسی صحبت می‌کند بیان داشت: «‌ای کاش توضیح بدهد که منظور از سیاسی چیست؟ ما فقط خواهش کردیم اکبریان را داور نگذارند. کجای حرف‌های من سیاسی است؟ هر کارشناسی سه، چهار اشتباه تاثیرگذار بازی صبا – تراکتور را عنوان کرده. احتیاجی نیست که من سیاسی صحبت کنم. من نه آدم سیاسی هستم و نه بلدم سیاسی صحبت کنم.»

وی درباره این جمله خود که گفته اگر گل دوم خطا نبود فوتبال را کنار می‌گذارم تصریح کرد: «بله. من این حرف را زدم. من به حرفی که زدم ایمان داشتم و هنوز هم سر حرفم هستم. بروید فیلم را ببینید. اولا قبل از اینکه این موقعیت نصیب صبا شود، داور کرنر به نفع ما را نگرفت. همان توپ آمد و بعد خطا شد و داور خطا را هم نگرفت و در ادامه ما گل خوردیم. نیمه اول می‌توانست دفاع چپ صبا را اخراج کند که این کار را نکرد. پنالتی ما را نگرفت. باز هم اعلام می‌کنم که اگر گل دوم خطا نبود، فوتبال را کنار می‌گذارم اما اگر خطا بود چه اتفاقی می‌افتد؟ اگر بود آن وقت آقایان بیایند و جواب بدهند.»

قلعه‌نویی در پاسخ به این انتقاد که عنوان شده او از نفرات جوان تیمش خوب استفاده نمی‌کند بیان داشت: «دوستان اجازه بدهند درباره جایی که ما مسوولیت فنی‌اش را داریم، خودمان تصمیم بگیریم.»

سرمربی تراکتورسازی در واکنش به برخی اخبار مبنی بر مذاکره باشگاه تراکتورسازی با گزینه‌های جانشینی وی عنوان کرد: «هرکسی که آمد قدمش روی چشم. این مردم لیاقت بهترین‌ها را دارند. مردم آذربایجان و هواداران تراکتورسازی شریف هستند. ما که نتوانستیم کاری برایشان بکنیم. ان شاءا... هرکسی که می‌آید، بتواند لیاقت این مردم را داشته باشد و به آنها خدمت کند.»

قلعه‌نویی در پاسخ به این پرسش که آیا علاقمند به تمدید قراردادش هست گفت: «به قول شما برای ما که جانشین پیدا کردند. اشکالی ندارد. من که به این مسائل عادت دارم. بار اولم نیست که این فضاها را می‌بینم. ما 4 بازی در لیگ و یک بازی در جام حذفی داریم. با قدرت کارمان را می‌کنیم. ان شاءا... بعد از آن بازی‌ها آقایان هر تصمیمی گرفتند به نفع تراکتورسازی باشد. الان هم همه فکر و ذکر ما این چند بازی است، کارمان را با قدرت دنبال می‌کنیم و نگران نیستیم.»