منصوریان: دیگر در عمان بازی‌ نمی‌کنیم

 علیرضا منصوریان پس از آخرین تمرین استقلال پیش از سفر به ازبکستان به دوربین واحد مرکزی خبر گفت: به لحاظ روحی و حتی بدنی بازیکنان را مهیای بازی با لوکوموتیو کردیم اما تنها دغدغه من زمین تمرین استقلال است. این آن زمینی نیست که من می خواهم و لغزندگی دارد. نمی‌توانیم برنامه‌های تاکتیکی خود را در آن پیاده کنیم.

منصوریان ادامه داد: ما سعی کردیم استقلال را به لحاظ روحی مهیای بازی با لوکوموتیو کنیم زیرا بسیار سنگین خواهد بود. این تیم در تهران برابر ما خوب کار کرد اما استقلال توانست از فرصت‌های خود استفاده کند. استقلال به دنبال بازی کاملا منطقی و حرفه‌ای در ازبکستان و استفاده از تجربه بین‌المللی بازیکنان خود است.

سرمربی تیم اسقلال سپس با اشاره به پایان دوره مصدومیت وریا غفوری و مگویان گفت: ما باید از گروه خود صعود کنیم در این صورت به تیم‌های گروه  سوم برخورد خواهیم کرد که تیم‌های قدرتمند العین امارات، الاهلی عربستان و ذوب‌آهن در آن حضور دارند. از باشگاه هم خواستم که به فدراسیون فوتبال اعلام کند در صورت بازی با حریف عربستانی در مرحله پلی‌آف دیگر در عمان بازی نخواهیم کرد و ازبکستان میزبان ما خواهد بود.