توصیه پیشکسوت پرسپولیس درباره تاکتیک سرخ پوشان مقابل الریان

علیرضا امامی‌فر در رابطه با دیدار روز دوشنبه پرسپولیس برابر الریان قطر در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا گفت: این مسابقه اولین بازی خانگی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود و باید برای صعود به سه امتیاز این بازی تیم دست پیدا کند چرا که تمام امتیازات این بازی خانگی به ویژه در شرایطی که تیم در اکثر مسابقاتش میهمان است، تاثیر زیادی دارد. 

وی افزود: با توجه به بازی رفت و مهره های خوبی که الریان در خط حمله دارد، باید ارتباط میان هافبک و مهاجم را بازیکنان پرسپولیس قطع کنند. بازیکنان باید این کار را با پرس های زیاد انجام دهند و عمل پوشش به خوبی صورت بگیرد. همچنین در چنین مسابقاتی حمایت هواداران در روند نتیجه بی تاثیر نیست و  حضور آنها کمک زیادی برای نتیجه گیری خواهد کرد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس باید در روند چنین بازی‌هایی علاوه بر دارا بودن مالکیت و پیاده کردن تاکتیک های مناسب و دوندگی زیاد، کمی بازی فیزیکی و درگیرانه را نیز با سبک بازی خود در زمین اضافه کند.

امامی فر در مورد شرایط سرخپوشان در آستانه این بازی حساس نیز اظهار کرد: بعد از بازی با پیکان و پس از اینکه قهرمانی تقریبا قطعی شده است، جو خوبی بر تیم حاکم است. این مساله نیز به نفع پرسپولیس است و در این بازی حساس روحیه خوبی به بازیکنان خواهد داد.

وی در پایان گفت: این پرسپولیس پتانسیل بالایی دارد و باید در راستای ادامه برنامه موفق دو سال گذشته خود گام بردارد و برای موفقیت های بزرگتر تلاش کند حتی اگر باشگاه منسجم تر شود و از نظر نفرات تقویت شود، حتی این پتانسیل را دارد که قهرمان آسیا شود.