روایت بادامکی از کار سخت سیاه جامگان برای جلوگیری از سقوط

کاپیتان تیم سیاه جامگان گفت: برای بقا تلاش می کنیم و امیدوارم که بتوانیم سهمیه را برای فوتبال مشهد حفظ کنیم.

حسین بادامکی در خصوص شرایط تیمش و بازی این هفته در برابر صنعت نفت آبادان اظهار کرد: بازی در آبادان یکی از سخت‌ترین دیدارهای لیگ است، حالا گرمای هوا در این منطقه هم اضافه شده و کار سختی خواهیم داشت. امیدوارم بتوانیم‌در مصاف با این تیم نتیجه بگیریم زیرا برای بقا یکی از مهم‌ترین دیدارها همین دیدار با نفت آبادان است.

وی در خصوص اینکه اگر صنعت نفت را شکست دهند، شاگردان کریمی هم دوباره به کاندیداهای سقوط اضافه خواهندشد، خاطرنشان کرد: ما چهار فینال سخت تا پایان لیگ داریم و متاسفانه همه چیز هم دست خودمان نیست. باید نتیجه بگیریم و منتظر باشیم که رقبایی مثل صبا امتیاز از دست بدهند. در دیدار با نفت آبادان هم برای پیروزی به میدان می‌رویم . اگر پیروز شویم فاصله سه امتیاز می شود و فشار تاحدودی از رویمان برداشته می‌شود.

بادامکی با تاکید بر اینکه شرایط سختی برای بقا دارند، گفت: با توجه به اینکه کارمان احتمالا به هفته‌های پایانی می‌کشد بعید می دانم که مدیران باشگاه برای بازی آخر با حضور در تهران و ورزشگاه آزادی موافقت کنند.

ویدر رابطه با عملکرد خوبش در دیدارهای اخیر سیاه جامگان گفت: خوشبختانه با توجه به تغییر پستم از هافبک دفاعی به هجومی این روزها توانسته‌ام به دروازه رقبا نزدیک‌تر شوم و آمار بهتری داشته‌باشم.