توصیه پیروز قربانی به منصوریان برای بازی با لوکوموتیو

پیروز قربانی در خصوص دیدار پیش روی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا مقابل لوکوموتیو اظهار داشت: استقلالی‌ها باید هوشیار باشند و فکر نکنند چون بازی رفت را برده‌اند حتما این بازی را هم می‌برند و یا نتیجه دلخواه شان را می‌گیرند. از آنجایی که این بازی برای لوکوموتیو بازی مرگ و زندگی است این تیم در خانه خودش حتما دست به یک بازی انتحاری می‌زند. چون فقط پیروزی این بازی است که به درد لوکوموتیو می خورد و امیدهای این تیم برای صعود را زنده نگه می‌دارد.

کاپیتان سابق استقلال اظهار داشت: استقلال در گروه سخت و پیچیده‌ای قرار گرفت. کیفیت تیم‌های این گروه به هم نزدیک بود و همه تیم ها به یک اندازه شانس داشتند. همین الان هم می‌بینیم که فاصله امتیازی تیم‌ها با هم زیاد نیست و هر چهار تیم حاضر در این گروه شانس صعود به مرحله بعدی را دارند. 

وی افزود: عملکرد استقلال در (نیم فصل دوم) لیگ خیلی خوب بود و در آسیا هم هم همینطور. آبی پوشان تنها در یک بازی گل خوردند و تعداد گل های زده این تیم هم  خوب است. منصوریان هم آنقدر باهوش است که بتواند خواسته هایش را از این بازی بگیرد. گرچه پیروزی بسیار شیرین است و صعود استقلال را تقریبا قطعی می‌کند، اما حتی یک مساوی هم باعث می‌شود هم آبی پوشان به صعود نزدیک شوند و هم بهتر از آن یک حریف از گردونه رقابت برای صعود کنار برود. منصوریان پیش از این هم نشان داده که منطقی بازی کردن را بلد است و به خوبی راه امتیاز گرفتن در چنین بازی‌هایی را می‌داند.

مدافع سابق آبی پوشان گفت: استقلال در قلب خط دفاعی به یک زوج ایده آل به خصوص در بازی های بزرگ و آسیایی رسیده است و ترکیب پادوانی و جانواریو در این تیم به خوبی جواب داده است. در خط میانی هم امید ابراهیمی یک تکیه گاه است و یک فرمانده تمام عیار در مرکز میدان به شمار می رود. کاوه رضایی هم در خط حمله یک بازیکن محوری و کلیدی است. در کنار این بازیکنان محوری دست منصوریان در استفاده از جوانان هم حسابی باز است و گزینه‌های زیادی هستند که در کنار این بازیکنان با تجربه کارهای تکمیلی را انجام می‌دهند.

قربانی خاطرنشان ساخت: تاکید می‌کنم فقط کافیست استقلال منطقی باشد و از دست زدن به بازی احساسی پرهیز کند تا از این بازی با دست پر خارج شود. 

دیدار تیم های فوتبال لوکوموتیو ازبکستان و استقلال ایران در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۵:۳۰ روز سه شنبه ۲۲ فروردین ماه در ازبکستان برگزار خواهد شد. استقلال با ۶ امتیاز در صدر گروه اول مسابقات مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و لوکوموتیو ۳ امتیازی است.