ستاره یوونتوس به بارسلونا نمی رود

شب گذشته (سه‌شنبه) در پیروزی خانگی 3 بر صفر یوونتوس برابر بارسلونا در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پائولو دیبالا ستاره میدان بود. او با زدن 2 گل نخست بانوی پیر سهم بسزایی در این پیروزی داشت و یک بار دیگر توانایی‌اش را به رخ کشید.

وی درباره این بازی گفت: می‌دانستیم که بازی این طور می‌شود. بارسلونا فضاهای زیادی را خالی می‌گذارد و زیاد حمله می‌کند. ما هم با ضدحملات کُشنده‌مان از این فضاهای خالی استفاده کردیم. گلی که کیه‌لینی زد هم به ما اجازه داد کار بارسا را یکسره کنیم و نتیجه‌ای بسیار خوب بگیریم. بارسلونا موقعیت‌هایی برای گلزنی داشت. اینکه در این بازی گل نخوردیم بسیار مهم بود.

دیبالا که مدت‌هاست شایعه انتقالش از یوونتوس شنیده می‌شود، در ادامه همه این شایعات را تکذیب کرد و گفت در آستانه تمدید قرارداد با بانوی پیر است.

وی ادامه داد: من در یوونتوس از وضعیتم راضی هستم. به تمدید قراردادم هم بسیار نزدیک هستم. می‌خواهم از کارهایی که داریم انجام می‌دهیم نهایت استفاده را انجام دهم. من می‌خواهم به هواداران چیزهای زیادی بدهم که خوشحال‌شان کند.  

مهاجم آرژانتینی پیشین پالرمو درباره بازی  برگشت تیمش در خانه بارسلونا و اینکه آیا ممکن است یوونتوس به سرنوشت پاری‌سن‌ژرمن دچار و از گردونه رقابت‌ها حذف شود، عنوان کرد: داستان بازی برگشت متفاوت خواهد بود. رفتن به نوکمپ با هوادارانی که از بارسا حمایت می‌کنند کار سختی است اما ما آنجا هم بهترین بازی‌‌مان را ارائه خواهیم کرد. تکرار 6 بر یک (نتیجه بازی برگشت بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی)؟ ما به چنین چیزی فکر نمی‌کنیم. فعلاً می‌خواهیم از موفقیتی که کسب کرده‌ایم لذت ببریم و یکشنبه به بازی برگشت‌مان برابر بارسا فکر می‌کنیم. ما بارسا را می‌شناسیم و در آنجا بهترین بازی‌مان را ارائه خواهیم کرد تا صعود کنیم. در نوکمپ عقب نخواهیم نشست. در آنجا هم باید بارسلونا را تحت  فشار بگذارین چون قطعاً در بازی برگشت هم فرصت گلزنی خواهیم داشت.