یاغی پرسپولیسی ها هفته آینده آبی پوش می شود

رامین رضاییان تصمیم دارد هفته آینده به اروپا سفر کند تا در صورت توافق نهایی با باشگاه بروژ بلژیک قرارداد خود را با این باشگاه امضا کند. همین امر سبب شد تا این بازیکن برای گرفتن برگه های تسویه مالیاتی اش امروز بار دیگر به باشگاه پرسپولیس مراجعه کند.

 

حضور مجدد رضاییان در ساختمان باشگاه پرسپولیس سبب شد تا برخی رسانه ها خبر از پرداختی جدید رضاییان به حساب باشگاه پرسپولیس بدهند. خبری که صحت ندارد و این بازیکن تنها برای انجام امور اداری مربوط به مالیاتش به آنجا رفته بود.

 

رضاییان هفته آینده قصد سفر به اروپا را دارد و نمی خواست از سوی اداره مالیاتی ممنوع الخروج شده باشد. او احتمالا برای توافق نهایی با باشگاه بروژ بلژیک به بروکسل سفر می کند تا تیم فصل آینده اش را خیلی زود انتخاب کند.

 

بروژ که دومین تیم کشور بلژیک محسوب می شود آبی می پوشد و در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان اروپا نیز حضور داشت. البته این تیم در همگروهی با تیم های نظیر لسترسیتی انگلیس موفق نبود تا خداحافظی زود هنگام با این رقابت ها داشته باشد.

 

بروژ که در حال حاضر در رده دوم جدول لیگ بلژیک قرار دارد در صورت حفظ این رتبه می تواند مجوز حضور در رقابت های فصل اینده لیگ قهرمانان اروپا را نیز کسب کند.

 

شایان ذکر است رضاییان از یک تیم هلندی نیز پیشنهاد دارد اما می خواهد فوتبالش را در کشور بلژیک دنبال کند.