فروزان سر دو راهى استقلال و صبا!

پس از پیروزی پرگل و غیرمنتظره صبا مقابل تراکتورسازی که با درخشش محسن فروزان و البته مصدومیتش همراه بود این دروازه‌بان که سابقه بازی در استقلال را هم دارد در پستی اجتماعى عکسی از خود با پرچم استقلال منتشر کرد و نوشت: به این پرچم قسم هیچ وقت نمی‎گذارم پرچم استقلال پایین بیاید. یک روز خوب، یک روز عالی، یک روز شیرین را سپری کردیم.

خوشحالم، خوشحال از برد خودمون و خوشحال از این که با این برد توانستیم به استقلال هم کمک کنیم. یک حس خیلی خوبی دارم وقتی می‌بینم هواداران استقلال از برد ما خوشحال شدند. قبل از بازی خیلی از هواداران استقلال از من خواسته بودند تا برای برد در این بازی همه تلاشم را انجام دهم و خدا را شکر یکی از بهترین بازی‌‎هایم را انجام دادم. جدا از این که باید امروز برای سربلندی صبا همه تلاشم را انجام می‌دادم، به فکر بالا ماندن استقلال در جدول هم بودم.

به فکر پرچم  آبی دوست داشتنی ما، به فکر پیراهن زیبای استقلال که همیشه برای من حرمت دارد. به همین بهانه قسم می‌خورم تا همیشه برای سربلندی استقلال، برای بالا ماندن پرچم استقلال تمام تلاشم را انجام دهم. اگر امروز در استقلال نیستم، اما دلم، قلبم، فکرم پیش این تیم است و حتما تمام تلاشم را می‌کنم تا جدا از این که برای سربلندی صبا تلاش می کنم به استقلال هم کمک کرده باشم. امیدوارم، تا هم صبا در لیگ بماند و هم استقلال به مقامی که می‌‎خواهد برسد. دوستتان دارم، بهترین هواداران دنیا.

حالا این دروازه‎بان متعصب استقلالی، دو روز دیگر باید در یک بازی حساس که برای تیمش مثل بازی مرگ و زندگی است مقابل استقلال قرار بگیرد. او در حالی باید برای پیروزی صبا و بقای تیمش در لیگ برتر تلاش کند که قسم خورده برای بالا ماندن پرچم استقلال هم تمام تلاشش را انجام دهد! کاری که در مقابل تراکتورسازی انجام داد و باید مقابل استقلال هم همین کار را انجام دهد. استقلال برای نایب قهرمانی و گرفتن سهمیه پلی آف آسیا نیاز به پیروزی در مقابل صبا دارد و باید دروازه فروزان را باز کند. 

فروزان اما در مقابل صبا تعهد اخلاقی دارد و آن طور که می‌گوید عاشق استقلال هم هست و باید دید چگونه بر سر این دوراهی بزرگ قرار خواهد گرفت!