زمان عقد قرارداد فدراسیون فوتبال با آدیداس

امیر عابدینی درباره نهایی شدن مذاکرات فدراسیون فوتبال با شرکت آدیداس اظهار داشت: مذاکرات ما به مرحله نهایی رسیده و قرار است 24 آوریل ( 4 اردیبهشت ) همراه با محمدرضا ساکت رئیس سازمان تیم‌های ملی فوتبال ایران به دوبی برویم و در آن‌ جا مراحل انتخاب البسه برای تمام فصول و کارهای نهایی این قرارداد را انجام دهیم.

وی افزود: زمان مذاکره نهایی ما با مسئولان شرکت آدیداس 26 آوریل است و پس از تکمیل این مراحل، قرارداد فدراسیون فوتبال با این شرکت در تهران به امضای مهدی تاج رئیس و علی کفاشیان نایب رئیس فدراسیون فوتبال می‌رسد.

عابدینی در مورد اینکه آیا تغییری در طرح لباس‌های تیم ملی فوتبال کشورمان پس از عقد قرارداد با شرکت آدیداس ایجاد می‌شود یا خیر بیان کرد: تلاش ما این است که تا پیش از دیدار با ازبکستان از طرح جدید رونمایی شود اما اگر این کار در زمان مذکور انجام نشود، قطعا تا پیش از شروع رقابت‌های جام جهانی روسیه لباس‌های جدید تیم ملی رونمایی می‌شود.

سرپرست سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: قرارداد با آدیداس تا پایان جام جهانی 2022 اعتبار دارد. در دوبی با مسئول قراردادهای شرکت آدیداس بر سر جزئیات مذاکره می‌کنیم و پس از امضای پیش نویس این قرارداد، آن را در تهران به مسئولان فدراسیون فوتبال تحویل می‌دهیم.