خوشحالی قلعه نویی از پیروزی تیمش برابر پدیده

 امیر قلعه نویی در نشست خبری بعد از بازی با پدیده پاسخ خبرنگاران را داد:

 

روزنه های نفوذ را بستیم

در مجموع تا جایی که توانستیم روزنه‌های نفوذ حریف را بستیم. از تله‌هایی که گذاشتیم ایجاد موقعیت کردیم و به پیروزی رسیدیم. هم ما لیاقت بردن داشتیم و هم حریف خدا را شاکریم که پیروز شدیم. در نیم فصل دوم چند بازیکن از دست دادیم. تیم‌های بزرگ وقتی یک بازیکن را از دست می‌دهند شرایطشان بهم می‌ریزد ما باید چه بگوییم که تعداد زیادی بازیکن از دست داده ایم. 7-8 بازیکن در این بازی نداشتیم. سروش رفیعی را در نیم فصل از دست دادیم، از 5 بازیکنی که جذب کرده بودیم را نتوانستیم استفاده کنیم و به جز این ها کرار، ادینیو، کیانی و سعید آقایی را نداشتیم.

 

داوری مشکلی نداشت

از روزهای خوب داوری را شاهد بودیم و داور خوب قضاوت کرد.

 

بحرانی نداریم

بحران نداشتیم و تیم سوم جدول هستیم و فینالیست جام حذفی هستیم. بحران ما از دست دادن 5 بازیکن بود.

 

اخباری با معرفت است

اخباری یک ماه دیگر با ما قرار دارد و یک کلام می‌توان در موردش به کار برد او دلی و با معرفت بازی می‌کند.در فوتبال روزنه‌هایی از معرفت هست.

 

اسم تعویض ضد فوتبال است؟

یک سوال دارم وقت اضافه چقدر بود. دو سه دقیقه که وقت اضافه گرفته شود ضد فوتبال نیست5-6 تعویض در نیمه دوم شد و آیا در مدت وقت اضافه تعویض انجام بدهیم ضد فوتبال است؟! این صحبت‌ها را نکنید. موقعیت‌های ما بهتر از حریف بود.

 

هرمربی دوست دارد در تراکتورسازی بماند

تراکتورسازی تیم بزرگی است و  هر مربی عاشق این است که هدایت این تیم را برعهده بگیرند. مربیان بزرگ خارجی دوست دارند برای کمک به تراکتورسازی بیایند.