مدافع رئال مادرید در اندیشه مربیگری

سرخیو راموس در برنامه جهان والدانو شبکه بین اسپورت حاضر شد و درباره موضوعات مختلفی همچون سویا، رئال‌ مادرید و آینده‌اش صحبت کرد.

مدافع اسپانیایی رئال‌ مادرید گفت‌: شانس این را داشتم که در ۱۷ سالگی نخستین بازی‌ام را در لالیگا انجام بدهم. از کاپاروس تشکر می‌کنم که این فرصت را به من داد. طرفدار سویا هستم. خانواده‌ام نیز طرفدار سویا هستند. به همین خاطر است که مرا هو می‌کنند یا درباره عملکردم نظر می‌دهند.

رئال‌ مادرید اکنون صدرنشین لالیگا است و به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده است. راموس در این رابطه اظهار کرد: حضور در مادرید تو را مجبور می‌کند پایان برای هدف خود بجنگید. تا آخرین لحظه ممکن است هر اتفاقی بیفتد. طرز تفکر من نیز این چنین است. در لحظات سخت زمانی که تحت فشار قرار دارم بیشتر احساس راحتی می‌کنم.

مدافع مادرید درباره آینده‌اش گفت‌: تا جایی که از لحاظ جسمانی بتوانم بازی می‌کنم. شاید در آینده به مربیگری بپردازم چون به جهان فوتبال مرتبط است و اگر بتوانم این کار را انجام بدهم حتما امتحان خواهم کرد.

او در مورد سانتیاگوبرنابئو گفت‌: جو این ورزشگاه بازیکنان را به وجود می‌آورد و به تیم اعتماد به نفس می‌دهد. در میان هواداران بهتر می‌توانیم بازی کنیم.