برانکو با پرسپولیس تمدید می کند؟ / پاسخ رییس هیات مدیره

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نسبت به به تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ سرمربی این تیم دیدگاه مثبتی دارد.

جعفر کاشانی درباره قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر با پیروزی مقابل ماشین سازی تبریز گفت: باید به هواداران و تمام اعضای باشگاه تبریک بگویم. پرسپولیس از یک انسجام مدیریتی برخوردار بود و کلیه کارها در چارچوب برنامه های پیش بینی شده جلو رفت.

وی افزود: علاوه بر این ما یک استادیومی داریم که در آن تمرین می کنیم و هر روز تجهیزاتش بیشتر می شود. این استادیوم (شهید کاظمی) به امکانات تعلیم و تربیت بازیکنان جوان و نوجوان تجهیز شده است که می توانیم در آینده هم از محصولات باشگاه خودمان استفاده کنیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره تلخ ترین و شیرین ترین بازی این فصل سرخپوشان یادآور شد: آدم وقتی می خواهد کار بزرگی انجام بدهد باید آمادگی بالا و پایین رفتن را داشته باشد. وضعیت این فصل ما هم همینطور بود. به هر حال امیدوارم که شرایط برای ادامه کار مدیریت فعلی فراهم شود.

کاشانی درباره اینکه گفته می شود پرسپولیس برنامه ۵ ساله ای را با حضور برانکو تدوین کرده است گفت: چه کسی این مطلب را گفته است.

وی بعد از توضیحاتی مبنی بر اینکه علی اکبر طاهری بعد از بازی روز گذشته این موضوع را به رسانه ها گفته است تاکید کرد: رسیدن به هر هدف برنامه ریزی خاص خودش را می طلبد. ما این فصل به قهرمانی لیگ برتر رسیدیم. برای برنامه های بعدی، مسئولان باشگاه جلساتی خواهند داشت و صاحبنظران هم در آن حضور می یابند. سپس برنامه های خود را مصوب خواهیم کرد.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که آیا قرارداد برانکو با پرسپولیس تمدید خواهد شد یا خیر؟ تصریح کرد: چرا که نه. هواداران باید خوشحال باشند تیمی دارند که تبدیل به باشگاه می شود. امیدوارم روزی بیاید که سهام باشگاه به همین هواداران تعلق بگیرد.