سرپرست ماشین سازی هافبک پرسپولیس را دروغگو خواند

سامان نریمان جهان یکی از بازیکنانی بود که در نیم فصل رقابت های لیگ برتر شانزدهم از ماشین سازی جدا و راهی پرسپولیس شد. نریمان جهان در اوایل لیگ برتر بازی های خوبی برای ماشین سازی انجام داد اما مصدومیتی که برایش پیش آمدباعث دوری او از فوتبال شد. در بازگشت نریمان جهان به تمرینات ماشین سازی پیشنهاد پرسپولیس برای او مطرح شد و حالا علی خاکزاد، سرپرست تیم ماشین  سازی روایت عجیبی را از پروسه ای که طی شد تا این باشگاه رضایتنامه نریمان جهان را برای پرسپولیس صادر کند، بیان کرد.

سرپرست ماشین سازی می گوید: «نریمان جهان در نیم فصل آزمایش و برگه سونوگرافی آورد تا ثابت کند روده هایش مشکل دارد و نمی تواند فوتبال بازی کند. او گفت می خواهد جراحی و استراحت کند اما ناگهان سر از پرسپولیس در آورد. بعد از عقد قرارداد با پرسپولیس هم گفت مصدوم است و مدتی باید دور از فوتبال باشد اما تمرینات و بازی هایی برای سرخپوشان پایتخت انجام داد که همه ما تعجب کرده بودیم.»

خاکزاد افزود: «این رفتارها درست نیست؛ ما اگر نریمان جهان بحث مصدومیت را مطرح نمی کرد هرگز رضایتنامه اش را صادر نمی کردیم. او به ما دروغ گفت و فکر می کنم نباید این چنین بحث هایی پیش بیاید.»