زیدان در رئال مادرید ماندنی می شود؟

زیدان، مربی محبوب و فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید است. بازیکن سابق تیم رئال مادرید حالا به عنوان مربی روزهای خوبی را در تیم مادریدی پشت سر می‌گذارد. زیدان برای دومین فصل هدایت تیم رئال مادرید را برعهده دارد و فاصله کمی تا قهرمانی در لیگ اسپانیا دارد.

این مربی جوان اما پرتجربه بعد از کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، سوپر کاپ اروپا و جام باشگاه‌های جهان این بار به دنبال قهرمانی در لیگ اسپانیا است. آنها همچنین در مرحله یک چهارم نهایی در لیگ قهرمانان اروپا باید این هفته در بازی برگشت مقابل بایرن مونیخ بازی کنند. رئال مادرید در دیدار رفت در آلمان 2 بر یک برنده بازی شد.

مربی 44 ساله رئالی‌ها مدتی پیش مقابل دوربین رسانه‌ها اعلام کرد که از آینده‌اش در رئال مادرید باخبر نیست. این در حالی است که به گزارش روزنامه‌های اسپانیایی، به نظر می‌رسد مدیر باشگاه رئال اعتماد زیادی به زیدان دارد. فلورنتینو پرز دوست دارد تیمش با زیدان همچنان موفق باشد و تمایلی برای تغییر مربی رئال ندارد.

زیدان همراه با رئال مادرید در این فصل فرصت دارد پس از 59 سال دو گانه تاریخی لالیگا و چمپیونزلیگ را ثبت کند. قرارداد زیدان با رئال تا سال 2018 اعتبار دارد.