کَل کَل کاسیاس و بالاک پیش از دیدار رئال مادرید و بایرن مونیخ

به نقل از آس، دیدار امشب (چهارشنبه) رئال مادرید و بایرن مونیخ در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سانتیاگو برنابئو جهان فوتبال را تحت تاثیر قرار داده است.

در شبکه های اجتماعی این موضوع بیشتر دیده می شود و بازیکنان بزرگ نیز در رابطه با این دیدار  اظهار نظر می کنند. ایکر کاسیاس و میشایل بالاک که در گذشته به عنوان رقیب محسوب می شدند در توییتر به این بازی پرداختند.  دروازه بان پورتو و بازیکن پیشین تیم ملی آلمان درباره نتایج این بازی صحبت کردند.

بالاک آغاز کننده این کَل کَل بود. او نوشت: بازی به وقت های اضافه خواهد کشید، یعنی دیدار در 90 دقیقه با نتیجه دو بر یک به پایان خواهد رسید و بایرن در وقت های اضافه سه بر یک پیروز خواهد شد.

کاسیاس بلافاصله جواب داد: بازی دو بر یک به نفع مادرید به پایان خواهد رسید، دوست من. بالاک دوباره نوشت: خواهیم دید و در پایان دروازه بان اسپانیایی اعلام کرد که از بازی امشب لذت خواهند برد.

کاسیاس پیش از این در مصاحبه با Movistar+ درباره ال کلاسیکو، خداحافظی از تیم ملی و ژوزه مورینیو صحبت کرد.

رئال مادرید و بارسلونا یکشنبه هفته آینده به مصاف خواهند رفت. دروازه بان پیشین  مادرید در این باره گفت: سفیدپوشان خطرناک تر از بارسلونا ظاهر خواهند شد و پیروز این دیدار می شوند. با این برد به فتح لالیگا نزدیک تر خواهند شد چون شایسته آن هستند.

مورینیو در زمان هدایت مادرید رابطه خوبی با کاسیاس نداشت. دروازه بان اسپانیایی در این باره اظهار کرد: ابتدا رابطه خیلی خوبی داشتیم اما در نهایت این موضوع از بین رفت. ما همچون یک زوج بودیم که در ابتدا عاشق هم بودیم اما سپس این علاقه از بین رفت.

دروازه بان پورتو در مورد خداحافظی اش از تیم ملی گفت: از تیم ملی خداحافظی نکردم و این کار را انجام نخواهم داد. اگر این تصمیم را بگیرم آن را خودم اعلام خواهم کرد.