پرسپولیس امیدوار به کاپیتانی خوش یمن

 در جدالی که پرسپولیس سیدجلال حسینی و سروش رفیعی را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت، امیدوار است با کسب امتیاز لازم از دیدار برابر الهلال، امیدهای صعودش همچنان باقی بماند.

حسین ماهینی در این دیدار به عنوان کاپیتان سرخپوشان را همراهی خواهد کرد و احتمالا جانشین سیدجلال حسینی در قلب دفاعی خواهد شد. مدافع راست سرخپوشان که در این فصل حضور در پست هافبک دفاعی، دفاع چپ و میانی را تجربه کرده است به عنوان کاپیتان دوم این تیم در غیاب سیدجلال حسینی بازوبند را بر بازو خواهد بست و امیدوار است خوش یمنی او در بستن بازوبند اینبار نیز موجب پیروزی تیمش شود.

ماهینی در دیدار برابر صبای قم و در غیاب سیدجلال کاپیتان سرخپوشان بود که آنها به برتری دو گله مقابل این تیم دست یافتند. پرسپولیس در دیدار برابر الوحده امارات و زمانی که سیدجلال به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد توانستند شکست برابر حریف را جبران کرده و در نهایت به پیروزی برسند. دیدار برابر سپاهان نیز در تهران، آنها موفق شدند با کاپیتانی ماهینی و در غیاب سیدجلال حسینی به برتری مقابل حریف دست یابند و اکنون باید دید این خوش یمنی در جدال برابر الهلال نیز به کمک این تیم خواهد آمد یا خیر.

پرسپولیس اکنون با کسب 5 امتیاز در رده سوم جدول حضور دارد و روز دوشنبه در عمان برابر الهلال عربستان قرار خواهد گرفت.