اقدام عجیب کریمی بعد از غیبت در جشن قهرمانی پرسپولیس

پس از به وجود آمدن ماجراهای مربوط به هانی نوروزی در جشن قهرمانی پرسپولیس، علی کریمی اسطوره این باشگاه در اقدامی فوری تمام بازیکنان پرسپولیس را در اینستاگرام آنفالو کرده بود چرا که معتقد بود مسئولیت پذیری لازم را در ماجرای هانی از خوشان نشان نداده بودند.

کریمی غیر از چند چهره سابق این تیم نظیر عالیشاه و محسن بنگر و همین طور از تیم فعلی کریم باقری و برانکو ایوانکوویچ همه پرسپولیسی ها را آنفالو کرد و پس از آن نیز هانی نوروزی را فالو کرد.

اما این اقدام کریمی با ناراحتی شدید بازیکنان پرسپولیس مواجه شده است که همواره رابطه خوبی با کریمی داشتند. کریمی در طول این فصل بارها به صورت رسمی از پرسپولیس حمایت کرده بود و با حضور در تمرینات این تیم و همین طور رختکن پرسپولیس در دیدارهای این تیم حمایتش از سرخپوشان را در راه قهرمانی این تیم مشخص کرده بود اما پس از آنکه هانی نوروزی موفق نشد در جشن قهرمانی پرسپولیس روی سکو حاضر شود کریمی بازیکنان پرسپولیس را نیز مقصر می دانست و تصمیم گرفت همه آنها را آنفالو کند.

پس از اقدام کریمی بازیکنان پرسپولیس از این اقدام کریمی به شدت ناراحت شدند چرا که اعتقاد دارند تقصیری در ماجرای هانی نداشتند و تصمیماتی از قبل در این باره گرفته شده بود و آنها قدرت تغییر دادن آن را نداشتند.