فتح الله زاده بازگشتش به استقلال را رد کرد

علی فتح الله زاده در خصوص بازگشتش به باشگاه استقلال اعلام کرد: هیچ صحبتی در این زمینه با بنده صورت نگرفته و این صحبت‌ها در حال حاضر شایعه است.

وی در خصوص این که از وی به عنوان گزینه اولی مدیر عاملی باشگاه استقلال یاد می شود، اظهار داشت: این بحث‌ها همیشه بوده و هست. مهم این است هر کسی که در استقلال و خوشحالی هاستقلال است به این باشگاه کمک کند. بنده هم تا زمانی که در اسنقلال بودم در  این باشگاه تمام تلاشم را برای کمک به واداران انجام دادم.

فتح الله زاده در ارتباط با این که استقلال می‌تواند به عنوان نایب قهرمانی لیگ برسد اظهار داشت: امیدوارم استقلال به عنوان تیم مستقیم به آسیا برود. البته به اعتقاد بنده حتی نایب قهرمانی در لیگ برای استقلال که سه فصل است به قهرمانی نرسیده خوب نیست. نه این که عنوان نایب قهرمانی بد باشد اما چون استقلال به عنوان تیم برتر ایران سه سال است که به این عنوان نرسیده اصلا این اتفاق نمی تواند خوب باشد.

وی در ارتباط با این که دلیل قهرمان نشدن استقلال در این سه فصل را چه می‌داند، اعلام کرد: استقلال کادر فنی خوبی را در این سه فصل داشت اما حمایت‌های خوبی از این تیم توسط مدیریت باشگاه صورت نگرفت. همیشه لازم است در کنار کادر فنی خوب و قوی، مدیریت قوی هم باشد تا تیم بتواند نتیجه بگیرد. اگر از کادر فنی استقلال در این چند سال خوب حمایت می‌شد اتفاقات بهتری برای این تیم رقم می‌خورد.

فتح الله زاده در خصوص بازی این هفته استقلال برابر الاهلی اظهار داشت: بازی سخت و حساسی است و من امیدوارم استقلال با برد در این دیدار مقتدرانه به دور بعد صعود کند. از تمام هواداران استقلال هم می‌خواهم در این بازی حماسه آفرینی کرده و ورزشگاه را پر کنند. اگر حضورم در ورزشگاه برای استقلال حاشیه ساز نمی‌شد حتما به عنوان یک هوادار این تیم در ورزشگاه حضور پیدا می‌کردم تا به عنوان یار دوازدهم استقلال شاهد پیروزی این تیم باشم.