انتقاد مدیر عامل تراکتورسازی از عدم حضور رضاییان در جشن قهرمانی پرسپولیس

مدیرعامل تراکتورسازی گفت: رضاییان باید در جشن قهرمانی پرسپولیس حضور پیدا می‌کرد. 

مصطفی آجورلو درباره حضور در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی والیبال اظهار داشت: اظهار داشت من رفیق داورزنی هستم و او هر جا حضور داشته باشد من هم دعوت وی را قبول می کنم.

وی افزود: زمانی که در پاس بودم تیم والیبال پاسور تیم والیبال خوبی بود و امسال هم ممکن است تیم والیبال تراکتورسازی کار خود را شروع کنند. البته نه اینکه در زیر گروه مسابقه بدهیم بلکه شهرداری امتیاز خود را به تراکتور واگذار کنند و در لیگ برتر والیبال حضور یابیم.

مدیرعامل تراکتورسازی درباره تمجید قلعه نویی از وی گفت: قلعه نوعی بزرگوار است و به اندازه ۱۲ سرمربی برای تیم زحمت کشیده است.

وی درباره پرونده های انضباطی تراکتورسازی بیان داشت: در سال های اخیر ۱۲ پرونده خارجی داشتیم و هر پرونده را نتوانیم حل کنیم ۶ امتیاز از تراکتورسازی کم می شود. به این ترتیب ممکن است ۷۲ امتیاز از تیم کم شود. البته امیدوارم مشکلات حل شود زیرا تا حالا سه پرونده مشکلاتش حل شده است و در حال مذاکره با سه بازیکن دیگر هستیم. امیدوارم همه کمک کنند. امسال بنیاد تعاون بسیج هیچ کمکی به باشگاه نکرده است در حالی که سال های قبل ۱۵ میلیارد تومان به باشگاه می داده است. ضمن اینکه در حال حاضر باشگاه علاوه بر ۶ میلیارد بدهی خارجی و ۱۲ میلیارد بدهی داخلی به حدود ۵۰ بازیکن دارد. کریم انصاری فر به من تماس گرفت و من خوشحال شدم اما او گفت من هنوز از باشگاه طلب دارم و طلبم پرداخت نشده است.

مدیرعامل تراکتورسازی اذعان داشت: بدهی‌های ما خیلی اذیتمان کرد اما خدا بزرگ است.

آجورلو در خاتمه درباره شانس قهرمانی تراکتور در جام حذفی گفت: نتایج فوتبال در زمین مشخص می‌شود و ما تلاش خود را کرده بودیم و می‌خواستیم قهرمان لیگ شویم. اما مشکلاتی که پیش آمد سبب شد که قهرمانی تکلیفش به روز آخر کشیده نشود و پرسپولیس خیلی زود قهرمان شود. می‌دانم پرسپولیسی‌ها خوب بازی کردند و باید به برانکو تبریک بگوییم. به نظر من طارمی و رضاییان نقش بزرگ در قهرمانی تیم داشتند و من معتقد بودم که رضاییان باید در جشن قهرمانی این تیم حضور پیدا می‌کرد. لازم است از بزرگواران آذربایجان عذرخواهی کنم زیرا حق این تیم و لیاقت این مردم جام قهرمانی لیگ بود و امیدوارم در سال های آینده این جام به آذربایجان و فوتبال این استان برسد.