کاپیتان تراکتورسازی به دنبال انتقام از سپاهان

مهدی کیانی درباره دیدار مقابل استقلال تهران اظهار داشت: بازی سختی مقابل استقلال داشتیم که هر 2 تیم به امتیازات کامل این دیدار نیاز داشتند و واقعاً یک بازی حساس بود.

وی افزود: به استقلالی‌ها بابت بازی که مقابل ما داشتند تبریک می‌گویم. تیم حریف یک تیم خوب است که عملکرد مناسبی هم در مسابقات داشته ولی ما مقابل استقلال هم‌قسم شده بودیم تا با حضور هواداران به پیروزی برسیم.

بازیکن تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: خدا کمک کرد تا بتوانیم در این دیدار به خواسته‌هایمان برسیم و به خاطر این موضوع به هواداران و باشگاه تبریک می‌گویم.

کاپیتان سرخ پوشان ادامه داد: ما مقابل هر تیمی قرار بود بازی کنیم باید می‌بردیم تا به رده دوم جدول برگردیم. هر 2 تیم با همه وجود بازی کردند ولی خوشبختانه بچه‌ها مزد زحماتشان را در طول 90 دقیقه دیدند و امتیازات این دیدار در تبریز باقی ماند.

وی درباره اینکه آیا تساوی مقابل سپاهان اصفهان در دیدار برگشت می‌تواند راضی‌کننده باشد، گفت: تیم ما در هر دیدار برای برد وارد زمین مسابقه می‌شود و با توجه به اینکه در دیدار رفت مقابل سپاهان در تبریز باختیم برای جبران این دیدار به اصفهان می‌رویم تا بتوانیم 3 امتیاز این دیدار را به خود اختصاص دهیم.