امیدواری سرمربی العین به خوش شانسی مقابل ذوب آهن

زوران مامیچ ظهر یکشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن ایران در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط این مسابقه اظهار داشت: باید بگویم که این مسابقه یکی از مهم‌ترین بازی‌های ما به شمار می‌رود زیرا سرنوشت گروه در این دیدار مشخص می‌شود و باید بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذاریم.

وی با بیان اینکه امیدوار هستم در این بازی خوش‌شانس ظاهر شویم، تصریح کرد: تیم ما سال گذشته نیز عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت اما به نظرم ذوب‌آهن یک تیم خوب و بابرنامه به شمار می‌رود که فوتبال فشرده‌ای به نمایش می‌گذارد.

سرمربی العین امارات با بیان اینکه تیم ما در لیگ امارات و همچنین آسیا از نظر دفاعی ضعیف عمل می‌کند، تصریح کرد: به نظرم مثلث تهاجمی تیم ما به بارسلونا شباهت دارد و باید بهترین شرایط خود را رقم بزنیم که مقابل ذوب‌آهن عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان تیم ذوب‌آهن از کیفیت بسیاری برخوردار هستند، افزود: ما باید مانع آن شویم که بازیکنان این تیم اصفهانی ابتکار عمل را دست بگیرند و هدف ما، پیروزی در مسابقه فردا است.

مامیچ اضافه کرد: فردا با تمام قوا مقابل ذوب‌آهن حاضر می‌شویم و امیدوار هستم که با این شرایط بهترین نتیجه را کسب کنیم زیرا هدف ما کسب نتیجه در مسابقه است.