اریکسون به بارسلونا می رود

کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی این روزهای تیم فوتبال تاتنهام است. این بازیکن 25 ساله در تابستان 2013 از هلند راهی لندن شد. او یکی از بازیکنان مورد علاقه پوچتینو، مربی آرژانتینی اسپرزها است.

این بازیکن به تازگی مورد توجه تیم بارسلونا قرار گرفته است. آبیو‌اناری‌پوشان به دنبال هافبکی با خلاقیت‌های اریکسن هستند، ستاره‌ای که بتواند پاس‌های گل زیادی در طول یک فصل برای هم تیمی‌هایش ارسال کند.

هافبک دانمارکی تاتنهام اولین بازیکن در میان بازیکنان حاضر در پنج لیگ معتبر اروپایی است که در تمامی رقابت‌ها موفق به ثبت 20 پاس گل شده است. این بازیکن دانمارکی تا سال 2020 با تاتنهام قرار دارد. البته پیشنهاد خوب سران اسپرز را برای فروش اریکسن متقاعد خواهد کرد.

اریکسن با 12 پاس گل پس از کوین دی بروین بازیکن بلژیکی تیم منچسترسیتی که 13 پاس گل داده است، دومین پاسور برتر لیگ برتر انگلیس در فصل جاریست.

به نظر می‌رسد سبک بازی این بازیکن کملا مناسب تیم بارسلوناست، بارسایی که بعد از رفتن ژاوی دیگر همانند گذشته بازیکنی خلاق در میانه میدان ندارد. اینیستا هم در این فصل بازی‌های زیادی را برای بارسا انجام نداده و با افزایش سن دیگر آمادگی گذشته را ندارد.