شاهرودی: برانکو قرارداد دو ساله امضا کند/ الهلال از زمان ما ضعیف تر شده است

گروه ورزشی- رضا شاهرودی در گفت و گو با افکارنیوز گفت: باید الهلال را شکست دهیم تا به خواسته مان که موفقیت در لیگ برتر و آسی بود برسیم.

وی افزود:  انشالله سه امتیاز بازی را  میگریم  و به مرحله بعد صعود می کنیم.

شاهرودی ادامه داد :  پرسپولیس سال گذشته  هم قهرمان  بود  اما  با تفاضل گل اول نشد امسال هم  سه هفته مانده بود به بازی ها قهرمان شد و بچه ها رفته رفته خیلی بهتر و شناورتر بازی میکردند و یک چیزی که خیلی خوب بود و از نظر فنی من میدیدم، نزدیک به هم بازی می کردند و توان بدنی شان خیلی بالا بود و میچربیدن به حریفها.

رضا شاهرودی در خصوص بازی با الهلال گفت: من اعتقادم این است الهلال که از زمانی که ما بودیم خیلی ضعیفتر است و ما میتوانیم 3 امتیاز بازی را بگیریم.

وی در ادامه در خصوص بازیهای تیم ملی اظهار کرد: تیم ملی مان یک تاکتیکی را داریم  اول باید سعی میکنیم لایه های دفاعی را قوی کنیم و بعد ضد حمله بزنیم در این کار هم موفق بودیم. همیشه من گفتم آقای کی روش یک برنامه ای برای ضد حمله باید داشته باشد و چون در ضد حمله موقعیت بچه ها خیلی گیر هستند و آنها را هم تبدیل به گل کنند تیم ملی عالی داریم.

وی در پایان با اشاره به قرارداد بلندمدت با آقای برانکو گفت: من یک کمی حرفه ای صحبت میکنم و حرفه ای باید فکر کنیم. ببینید، پرسپولیس و استقلال بخش عمده اش مردم هوادارانشان مردم هستند. چون می دانید که بالاخره از سرمربی بُرد میخواهند امسال هم بودیم آقای برانکو این را هدیه داد به بچه ها، به نظر من و معقولش این است که دو ساله ببندد بهتر است. 5 ساله از لحاظ مسائل دیگر بهتر است زیرا مربی دیگر خیالش راحت است و در طول فصل که میرود میتواند بازیکنانش را در نظر بگیرد و همه فکر و ذهنش را بدهد برای تمرین و آنالیز کردن تیمش و این هم یک بحث دیگر است.