ترکیب استقلال برای الاهلی

سرمربی تیم استقلال ترکیبی بسیار متفاوت را برای دیدار برابر الاهلی مد نظر گرفته و باید دید سرمربی آبی ها چه نقشه هایی برای این دیدار حساس در سر دارد.


در ترکیب تیم استقلال مانند تمام دیدارهای این فصل لیگ قهرمانان سید مهدی رحمتی درون دروازه ایستاده و پادوانی و رابسون نیز زوج مرکز خط دفاعی را تشکیل می دهند. در سمت راست خط دفاعی وریا غفوری در ترکیب حضور خواهد داشت و میلاد زکی پور نیز ششمین تجربه ی آسیایی خود را برابر الاهلی پشت سر خواهد گذاشت.


در خط میانی امید ابراهیمی رهبری این منطقه از زمین را بر عهده دارد و امیدوار است بتواند مانند بازی رفت در گلزنی نیز موفق باشد. نورافکن نیز پس از غیبت انضباطی برابر لوکوموتیو ، بار دیگر به ترکیب آبی ها بازگشته تا در کنار ابراهیمی کمربند میانی استقلال را بر عهده گیرند و االبته مسئولیت مهار بازیکنانی مانند "اورتون ریبیرو" را بر عهده خواهد داشت.

 

در انتها برای ششمین بازی پیاپی منصوریان از مربع هجومی تیمش صرف نظر کرده و حضور یعقوب کریمی و خسرو حیدری در منطقه هجومی استقلال عجیب ترین تغییر در ترکیب این تیم است. حضور توامان زکی پور و یعقوب کریمی در سمت چپ میدان و حیدری و غفوری در منطقه راست نشان از آن دارد که منصوریان در این دیدار روی حرکات از کناره های زمین نقشه های ویژه ای کشیده است. فرشید اسماعیلی و کاوه رضایی آخرین نفرات تیم استقلال هستند که مسئولیت اصلی خط هجومی استقلال را به دوش خواهند کشید.


ترکیب استقلال برای این دیدار حساس که از ساعت 20:15 آغاز خواهد شد به صورت زیر خواهد بود:

مهدی رحمتی، ووریا غفوری، رابسون جانواریو، لئوناردو پادوانی، میلاد زکی پور، امید نورافکن، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، کاوه رضایی، خسرو حیدری و یعقوب کریمی