کاپیتان دوم استقلال: امیدوارم مقابل تیم های عربستانی بازی نکنیم

خسرو حیدری در خصوص دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل الاهلی امارات در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: اجازه بدهید اول تشکر ویژه‌ای داشته باشم از هوادارانی که زیر این باران شدید به ورزشگاه آمدند و استادیوم را پر کردند. درست است که نتوانستیم بازی را ببریم ولی خدا یار ما بود و شرمنده هواداران نشدیم.

وی ادامه داد: همان‌طور که دیدید الاهلی در نیمه نخست خیلی بسته بازی می‌کرد. ما هم در نیمه نخست روی یک اشتباه دروازه‌مان باز شد. در نیمه دوم به گل رسیدیم و حتی می‌توانستیم برنده بازی هم بشویم. تیم حریف خیلی حرفه‌ای بود و بازیکنان گران‌قیمتی داشت، ولی خداراشکر توانستیم بازی را با نتیجه تساوی به پایان برسانیم.

بازیکن تیم استقلال با اشاره به جو موجود در ورزشگاه و بارش شدید باران، تصریح کرد: به جرأت می‌توانم بگویم که اگر امشب هواداران‌مان نبودند، نمی‌توانستیم به بازی برگردیم. شما دیدید که ما در نیمه دوم چقدر منسجم و مصمم به زمین آمدیم که بازی را به تساوی برگردانیم. هیجانی که هواداران داشتند واقعا در عملکد ما تاثیر داشت.

حیدری در پاسخ به این سوال که دوست دارید در مرحله حذفی، با کدام تیم روبرو شوید، اشاره کرد: به قول علی آقا (منصوریان) فقط مهم این است که در ورزشگاه آزادی بازی کنیم و بازی‌ها رفت‌وبرگشت باشند. چون تیم‌های عربستانی به ایران نمی‌آیند، به نظرم اگر مقابل تیم‌های این کشورها بازی نکنیم، بهتر است. با توجه به جوی که در ورزشگاه آزادی وجود دارد، هر تیمی به این استادیوم بیاید، تسلیم هواداران و جو ورزشگاه می‌شوند.

وی در مورد پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان تیم استقلال در آستانه دیدار مقابل الاهلی، گفت: قطعاً این موضوع در بازی خوب بچه‌ها تاثیرگذار بود. بازیکنان استقلال علی‌رغم اینکه پولی نگرفته بودند و با مشکلاتی مواجه بودند، اما مردانه جنگیدند. ما هم در لیگ قهرمانان آسیا و هم در لیگ برتر عملکرد خوبی داشتیم که باید به خاطر جوانمردی که بازیکنان‌مان به خرج دادند، از آنها سپاس‌گذاری کنیم.